Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Vietos gaminių pardavimas tiesioginio paskirstymo grandinėmis
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vietos gaminių pardavimas tiesioginio paskirstymo grandinėmis

Aprašymas

PowerPoint pristatymas. Bendrieji veiksniai. Tiesioginio paskirstymo grandinės, galimybės padidinti produktų pridėtinę vertę. Geografinių arba kultūrinio tapatumo panaudojimas. Gaminio kokybės garantija. Naujų gaminių kūrimas. Paklausos ir pasiūlos analizė. Vietos gaminių išskirtinumo pripažinimas . Sąlygos, užtikrinančios sėkmę. Bendradarbiavimo plėtojimas. Prekybos įgūdžių taikymas plėtojant tiesioginį pardavimą. Klientai. Gaminių įvedimas į rinką. Rinkos tyrimai ir bandomoji prekyba. Nuolatinis rinkos stebėjimas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-07
DalykasRinkodaros pristatymas
KategorijaRinkodara
TipasPristatymai
Apimtis18 skaidrių
Literatūros šaltiniai0
Dydis11.57 KB
AutoriusVictoria
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Švietimo institucijaAleksandro Stulginskio universitetas
FakultetasAgronomijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft PowerPoint Vietos gaminiu realizacija [speros.lt].ppt
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Pristatymai
  • 18 skaidrių
  • Aleksandro Stulginskio universitetas / 3 Klasė/kursas
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą