Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas viešbučiui "Middleaged paradise"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo planas viešbučiui "Middleaged paradise"

  
 
 
12345678910111213
Aprašymas

Santrauka. Marketingo aplinkos situacija. Galimybių ir problemų analizė. SWOT analizė. Tikslai. Misija. Tikslai. Marketingo strategija. Tikslinės rinkos. Pozicionavimas. Paslaugų asortimentas ir papildomos paslaugos. Kainodara. Paskirstymas. Reklama. Pardavimų rėmimas. Veiksmų programa. Planuojamos pajamos ir išlaidos. Įgyvendinimo kontrolė. Priedas.

Ištrauka

Uždarąją akcinę bendrovę "Realhoteliers" planuojame įkurti 2010 metais. Įmonės verslo idėja – statyti 4 žvaigždučių viešbutį "Middleaged paradise" ir vystyti apgyvendinimo paslaugų verslą. Įmonė nori išbandyti jėgas turizmo srityje ir įrodyti, kad viešbutis Vilniuje gali dirbti pakankamu užimtumu ne tik sezono metu, tačiau ir turėti aukštą klientūros apimtį nesezono metu.
Apgyvendinimo paslaugos yra neapčiuopiamos fizine prasme ir klientas negali tuoj pat jos įvertinti, todėl norint, kad paslauga būtų suteikiama laiku ir kokybiškai, teks laikytis nuoseklumo ir veiksmų suderinamumo.
Atsižvelgdami į tai, kad apgyvendinimo rinka Vilniuje yra neišnaudota, tikimės, kad mūsų siūloma paslauga patenkins vartotojų lūkesčius ir poreikius. Šiuo metu Vilniuje oficialiai veikia 19 tos pačios klasifikacijos apgyvendinimo įstaigų, tačiau kaip tiesioginius konkurentus apibudiname tik 13. Šie viešbučiai taip pat yra įsikūrę strateginėje Vilniaus vietoje – į UNESCO Pasaulinio kultūros paveldo sąrašą įtrauktame Vilniaus senamiestyje, kuris garsėja ypač dideliais užsienio turistų srautais. Be lankytinų turizmo objektų čia įsikūrę ir daugelis Vilniaus regiono verslo centrų, kurie pritraukia į Vilnių nemažai užsienio šalių verslo klientų.
Mūsų siūlomas paslaugų asortimentas išsiskirs iš konkurentų savo unikalumu. Viešbučio interjeras ir eksterjeras perteiks viduramžių laikų dvasią, taip pat pabrėždamas jaukumo ir prabangos elementus. Siūlomos paslaugos įtrauks depozitinius seifus, konferencijų organizavimą, poilsio ir sporto kompleksą, darbo kambarius. Tačiau pagrindinė paslauga bus apgyvendinimas: viešbutis siūlys 50 išskirtinio interjero kambarių, kurie bus suskirstyti į 5 kategorijas.
Mūsų siūlomas paslaugų asortimentas bus orientuotas daugiausiai į užsienio rinkas. Įmonės strategiją orientuosime į aukštos kokybės paslaugas už aukštesnę nei vidutinė rinkos kainą. Šis marketingo planas aprašo įmonės verslo strategiją ir potencialų jos įgyvendinimą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-06
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai4
Dydis31.88 KB
Autoriusjustinsv
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasJ. Milaknytė
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo planas viesbuciui Middleaged paradise [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 12 puslapių 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 2 Klasė/kursas
  • J. Milaknytė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą