Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo planas: aliuminio-stiklo konstrukcijos UAB "Svelita"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. UAB "Svelita" įmonės politikos tikslai ir įsipareigojimai. Esamos situacijos analizė. UAB "Svelita" prekės ir paslaugos. UAB "Svelita" veikla. Personalas ir veiklos organizavimas. Įmonės ištekliai. Šakos struktūra, konkurencija ir paklausa. Marketingas. Tikslinės rinkos atranka ir įvertinimas. Produktų, paslaugų kainų nustatymas. Paskirstymo-realizavimo metodai. Pristatymo sąlygos ir terminai. Pardavimų įvertinimas: Pelno ir nuostolių ataskaitos prognozavimas. Taktika: Veiklos etapai. Svarbiausios tikslinės rinkos. Antrinės tikslinės rinkos. Įmonės biudžetas. Išvados.

Ištrauka

Įmonių strateginio planavimo procese labai svarbus veiksnys yra marketingo strategijos formavimas. Sparčiai keičiantis technologijoms, rinkos vis labiau įgauna pasaulinį mastą. Todėl versle dalyvaujančios įmonės turi taip organizuoti savo veiklą, kad padengtų išlaidas, gautų kuo daugiau pelno ir tokiu būdu užimtų didesnę rinkos dalį. Kad įmonė pasiektų tikslą, taip pat svarbu numatyti vartotojų poreikius, o kartu ir verslo perspektyvos tendencijas. Todėl įmonių vadovai apie besikeičiančių sąlygų poveikį turi mąstyti strategiškai, t.y. pasirinkdami atitinkamą strategiją. Strategija – sistema sprendimų, nusakančių įmonės tikslus ir uždavinius, pasiekimo būdus.
Formaliai strategijos formavimo esmę sudaro nuolatinis galimybių ir grėsmių, išorinių ir vidinių pranašumų ir trūkumų nustatymas, siekiant kuo geriau pasinaudoti galimybėmis ir išvengti grėsmių. Strategijos formavimo proceso tikslas  nuolat nagrinėti įmonės veiklą tiek dabarties, tiek ateities požiūriu ir numatyti strategines permainas, kad įmonė galėtų sėkmingai plėtoti savo veiklą ir žengti į įsivaizduojamą ateitį.
Marketingo plano formavimo procesas dažnai atrodo kaip rungtynės tarp įmonės ir aplinkos. Prieš pradėdama formuoti įmonės marketingo planą, įmonės vadovybė turi atsakyti į klausimą, kas ji yra šiandien ir kaip ji įsivaizduoja savo ateitį, t.y. suformuoti įmonės misiją, kuri apimtų ilgalaikius verslo siekius. Kadangi aplinka nuolat keičiasi, todėl visuomet atsiranda naujų kliūčių, stabdančių įmonės verslo pažangą. Pagrindinė strategijos rengėjų funkcija – kaupti informaciją apie išorinę aplinką, apie pačią įmonę, apie jos vidinių bei išorinių veiksnių grupes. Paprastai įmonės paskirtis išreiškiama jos misija ir tikslais (1. pav.).

Analizuojant UAB "Svelita" marketingo strategijos parengimą, pirmiausia aptariama bendrovės misija ir vizija, atliekamas įmonės perspektyvų tyrimas, numatoma vystymosi strategija – plėstis vietinės pramoninių ir ūkinių prekių mažmeninės prekybos rinkoje, akcentuojant prekių kokybę, sudėtingų inžinierinių uždavinių sprendimus, pagarbą klientui. Bendrovės vadovai turi aiškiai suformuotą savą prekybinį ženklą "Svelita". ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-06-08
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai3
Dydis62.28 KB
Autoriusadas
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo planas aliuminio stiklo konstrukcijos UAB Svelita [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą