Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Pardavimo skatinimo ypatumai didžiųjų prekybos centrų pavyzdžiu

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435363738
Aprašymas

Įvadas. Tikslas: išsiaiškinti ir išskirti pardavimo skatinimo ypatumus Lietuvos didžiuosiuose prekybos centruose "Maxima", "Iki", "Rimi" ir "Norfa". Darbo objektas: pardavimų skatinimo priemonių ypatumai prekybos centruose. Pardavimo skatinimo esmė ir tikslai. Pardavimo skatinimo esmė. Pardavimo skatinimo tikslai. Prekybos centro samprata ir pasirinktų prekybos centrų charakteristika. Prekybos centro samprata. Trumpa pasirinktų prekybos centrų charakteristika. Prekybos centrų pardavimo skatinimo priemonių analizė. Trumpalaikio poveikio pardavimo skatinimo priemonės. Ilgalaikio lojalumo siekiančios pardavimo skatinimo priemonės. Pardavimo skatinimas pardavimo vietoje. Išvados. Priedai (12 paveikslėlių).

Ištrauka

Pastaraisiai metais itin išaugo mažmeninės prekybos centrų reikšmė. Tai parodo didelis mažmeninės prekių apyvartos didėjimo tempas bei spartus prekybos centrų skaičiaus augimas. Be to, kiekvienais metais jie statomi vis didesni, todėl prekybos centrų atidarymai jau seniai paversti miesto šventėmis, gimtadieniai trunka savaitę ar net dvi, o apsipirkimai juose tampa ritualais. Todėl nenuostabu, kad dažnas pirkėjas į tokią prekybos tvirtovę eina atsipalaidavęs. O rinkodaros specialistai jų atsipalaidavimu naudojasi vis išradingiau ir priverčia vis daugiau neapgalvotai pirkti.
Dauguma vartotojo poreikių pardavimo skatinimo priemonėmis sukuriama tiesiog prekybos centro viduje, nes dar labai dažnai ketinę įsigyti vos porą prekių "užkimbame" ant pardavėjų kabliukų, prekių prisirenkame pilną krepšį, jog vos galime panešti. O kiekvieną kartą perkant atrodo, kad jau tokios nuolaidos, akcijos ar loterijos jokiu būdu praleisti negalima ir, kad daugiau tokių palankių sąlygų nebebus. Juk neveltui jau sakoma, kad pardavimas tapo menu. Todėl svarbu išskirti priemones, kurios atvilioja pirkėjus iki prekybos centro durų ir kurios laukia bei pradeda veikti vos pirkėjui įžengus pro plačius prekybos centrų "vartus".
Svarbu atkreipti dėmesį, kokios vartojimo skatinimo priemonės šiuo metu naudojamos Lietuvoje ir kurios labiausiai veikia Lietuvos pirkėją.
Temos naujumas ir aktualumas: dabartinė besiplėtojanti ir vis didėjanti konkurencija lemia tai, kad nebeužtenka atsainaus požiūrio ne tik į savo verslą, bet ir verčia imtis vis naujų būdų ir metodų ne tik naujiems klientams pritraukti, bet ir išlaikyti senus. Tam tikslui ir naudojamas marketingo elementas – rėmimas su visais jo elementais (ryšiais su visuomene, pardavimo skatinimu, reklama bei asmeniniu pardavimu), kurie sąveikaudami tarpusavyje padeda pasiekti užsibrėžtų įmonės tikslų.
Tikslas: išsiaiškinti ir išskirti pardavimo skatinimo ypatumus Letuvos didžiuosiuose prekybos centruose "Maxima", "Iki", "Rimi" ir "Norfa".
Darbo objektas: pardavimų skatinimo priemonių ypatumai prekybos centruose.
Buvo iškelti šie darbo uždaviniai:
 Apibrėžti dabartinę pardavimo skatinimo politikos padėtį;
 Trumpai pristatyti prekybos centrų veiklos esmę;
 Ištirti pasirinktų prekybos centrų tinklų pardavimo skatinimo ypatumus ir palyginti su teorijoje pateikiamais galimais pardavimo skatinimo būdais;
 Pateikti konkrečių pavyzdžių;

 Padaryti išvadas.
Rašant darbą buvo naudoti tokie informacijos metodai:
 Mokslinės literatūros lietuvių ir anglų kalba analizė;
 Medžiaga internete;
 Praktinių pavyzdžių paieška ir analizė:
a) internete
b) prekybos vietoje;
 Asmeninė patirtis.
Indėlis į darbą: Indrė DUBAUSKAITĖ: 3.2. Ilgalaikio lojalumo siekiančios pardavimo skatinimo priemonės; 3.3. Pardavimo skatinimas pardavimo vietoje.
Inga GURKŠNYTĖ: 1. PARDAVIMO SKATINIMO ESMĖ IR TIKSLAI;
2. PREKYBOS CENTRO SAMPRATA IR PASIRINKTŲ PREKYBOS CENTRŲ CHARAKTERISTIKA ; 3.1. Trumpalaikio poveikio pardavimo skatinimo priemonės.
Darbas buvo rašomas bendrai, todėl sunku nustatyti tikslų indėlį, nes abi autorės rinko ir teorinę, ir praktinę informaciją. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-04-10
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis35 puslapiai 
Literatūros šaltiniai28
Dydis580.27 KB
AutoriusAsta
Viso autoriaus darbų13 darbų
Metai2007 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasE. Petukienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pardavimo skatinimo ypatumai didziuju prekybos centru pavyzdziu [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

  • 2015-11-17 IP: 84.32.137.188
    irenutele sako

    Laba diena. Taip šis darbas kaip pavyzdys buvo naudingas

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 35 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • E. Petukienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą