Elektroninių rinkų segmentavimasĮvadas. Rinkos segmentavimo kriterijai. Rinkos segmentavimas. Segmentavimo elgsenos aspektu kriterijai. Segmentavimas pagal lojalumą. Segmentavimas pagal naudą. Segmentavimas pagal vartojimo pobūdį. Segmentavimas pagal Schiffman ir Kanuk. Segmentavimas pagal "Digitas" marketingo tyrimų kompanijos atliktą analizę. Pagrindinės segmentavimo charakteristikos. 2 Segmentų apibūdinimas. Pirkėjų internete gyvenimo būdo matavimas. Perkančiųjų internete segmentas. Neperkančių interneto vartotojų segmentai. Kintamieji nusakantys vartotojų elgseną internete, pagal Strauss, Ansary ir Frost, tyrimą. Demografiniai interneto vartotojų segmentai Lietuvoje. Išvados. Jau seniai vartotojas ir jo poreikiai tapę vienu iš svarbiausių objektų kiekvienos organizacijos veikloje. Vartotojų elgsenos pažinimas rinkodaros specialistams leidžia suprasti ir numatyti vartotojų elgesį pirkimo vietoje, taip pat suteikia galimybę suprasti, kokią įtaką vartojimas daro kiekvieno individo gyvenime. Taip, kad būtų galima pažinti vartotojų poreikius reikia labai tiksliai ir profesionaliai susegmentuoti rinką, nes nediferencijuotas marketingas šiomis dienomis beveik netaikomas dėl milžiniškos konkurencijos. Gerai susegmentuota rinka leidžia tikslingai nusitaikyti į norimą vartotoją, pažinti jo poreikius, motyvaciją pirkti, vertybių sistemą. Šių dienų rinka gerokai skiriasi nuo rinkos prieš keletą metų, atsiranda naujų formų ir požymių rinkų. Viena iš jų yra elektroninė rinka. Elektoninė rinka – dar jauna, tačiau, kaip rodo paskutiniojo tūkstantmečio dešimtmečio statistiniai kiekybiniai bei kokybiniai rodikliai e-rinkos vystymosi potencialas yra milžiniškas. Norėdami patenkinti virtualių pirkėjų poreikius ir norus, padėjome segmentuoti. Taigi, pasirinktoji tema yra aktuali bei šiuolaikiška.
Darbo objektas – elektroninė rinka.
Darbo uždaviniai: 1) Apžvelgti rinkų segmentavimą kriterijus ir rinkos segmentavimą. 2) Remiantis įvairiais tyrimais apžvelgti kelių autorių nuomones apie segmentavimo kriterijus bei patį vartotojų segmentavimą. 3) Išanalizuoti, kurio segmento vartotojai yra potencialiausi pirkėjai. 4) Apžvelgti demografinius interneto vartotojų segmentus Lietuvoje.
Šio darbo tikslas: ištirti elektroninų rinkų segmentavimą,
Metodai: Darbe naudosime daug literatūros šaltinių, nemažai iš jų rašytinių, taip pat elektroninų. ... Autorius | Martynas |
---|
Viso autoriaus darbų | 1 darbas |
---|
Metai | 2008 m |
---|
Klasė/kursas | 3 |
---|
Mokytojas/Dėstytojas | Freigofas |
---|
Švietimo institucija | Kauno Technologijos Universitetas |
---|
Fakultetas | Ekonomikos ir vadybos fakultetas |
---|
Failo pavadinimas | Elektroniniu rinku segmentavimas [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbai- Kursiniai darbai
- 17 puslapių
 - Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
- Freigofas
- 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |