Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Service marketing analysis by theatrical movements
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Service marketing analysis by theatrical movements

  
 
 
1234567891011
Aprašymas

Darbas anglų kalba. Paslaugų rinkodaros analizė pagal teatralinius sąjūdžius. Analizuojamas kavinė "White House" ir laisvalaikio centras "Vauxhall Recreation Club". In this essay two companies representing different service sectors will be discussed according to the theatrical movements: firstly, Luton’s pub "White House" and secondly Luton’s leisure center "Vauxhall Recreation Club". According to Pine and Gilmore, "Work is theater and every business is a stage". There are four theatrical movements which are being discussed in the service marketing.

Ištrauka

People consume services everyday. The service sector is rapidly increasing as service marketing is becoming more and more important. What is more, service industry is often being compared to a theatre play, where the service is a play performed by staff members in retailing premises. Appendixies (4 p.). ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-05-04
DalykasRinkodaros esė
KategorijaRinkodara
TipasEsės
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai11 (šaltiniai yra cituojami)
KalbaAnglų kalba
Dydis7.32 MB
AutoriusL
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasA. Pumputis
Švietimo institucijaMykolo Romerio Universitetas
FakultetasEkonomikos ir finansų valdymo fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Services Marketing [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Esės
  • 11 puslapių 
  • Mykolo Romerio Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • A. Pumputis
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą