Šperos.lt > Rinkodara > Service marketing analysis by theatrical movements

Service marketing analysis by theatrical movements

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.8
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Darbas anglų kalba. Paslaugų rinkodaros analizė pagal teatralinius sąjūdžius. Analizuojamas kavinė "White House" ir laisvalaikio centras "Vauxhall Recreation Club". In this essay two companies representing different service sectors will be discussed according to the theatrical movements: firstly, Luton’s pub "White House" and secondly Luton’s leisure center "Vauxhall Recreation Club". According to Pine and Gilmore, "Work is theater and every business is a stage". There are four theatrical movements which are being discussed in the service marketing.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Esės
Kategorija:
Apimtis:

11 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Mykolo Romerio Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 7.32 MB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą