Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita"

Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Trumpa įmonės charakteristika. Įmonės misija ir tikslai. Įmonės perspektyvų tyrimas. Rinkos situacija, kurioje įmonė veikia. Makroaplinka. Ekonominė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Konkurencinė aplinka. Socialinė kultūrinė aplinka. Technologinė - mokslinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. AB "Alita" pirkėjai ir tikslinės rinkos. AB "Alita" partneriai. AB "Alita" konkurentai. AB "Alita" įmonės marketingo komplekso analizė. Prekių analizė. Kainų analizė. Prekių paskirstymo analizė. Prekių rėmimo analizė. AB "Alita" SSGG (SWOT) analizė. Įmonės AB "Alita" marketingo tikslai. Marketingo strategija. Konkuravimo būdo strategijos. Marketingo strategija pagal tikslinę rinką. marketingo strategija pagal pozicionavimą. Marketingo strategija pagal marketingo komplekso elementus. Prekės strategijos vidaus ir globalinėse rinkose. Kainų strategijos vidaus ir globalinėse rinkose. Paskirstymo strategijos vidaus ir globalinėse rinkose. Rėmimo strategijos vidaus ir globalinėse rinkose. Marketingo strateginis įgyvendinimas ir kontrolė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

28 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 61.02 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą