Pradžia> Rinkodara> Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita" Marketingo strategijos rengimas: alkoholinių gėrimų gamyba AB "Alita"Įvadas. Trumpa įmonės charakteristika. Įmonės misija ir tikslai. Įmonės perspektyvų tyrimas. Rinkos situacija, kurioje įmonė veikia. Makroaplinka. Ekonominė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Konkurencinė aplinka. Socialinė kultūrinė aplinka. Technologinė - mokslinė aplinka. Gamtinė aplinka. Mikroaplinkos analizė. AB "Alita" pirkėjai ir tikslinės rinkos. AB "Alita" partneriai. AB "Alita" konkurentai. AB "Alita" įmonės marketingo komplekso analizė. Prekių analizė. Kainų analizė. Prekių paskirstymo analizė. Prekių rėmimo analizė. AB "Alita" SSGG (SWOT) analizė. Įmonės AB "Alita" marketingo tikslai. Marketingo strategija. Konkuravimo būdo strategijos. Marketingo strategija pagal tikslinę rinką. marketingo strategija pagal pozicionavimą. Marketingo strategija pagal marketingo komplekso elementus. Prekės strategijos vidaus ir globalinėse rinkose. Kainų strategijos vidaus ir globalinėse rinkose. Paskirstymo strategijos vidaus ir globalinėse rinkose. Rėmimo strategijos vidaus ir globalinėse rinkose. Marketingo strateginis įgyvendinimas ir kontrolė. Išvados. Nė viena įmonė negali sėkmingai dirbti neturėdama strategijos.Marketingo strategija yra funkcinė strategija, susijusi su kainų nustatymų, organizacijos produktų rėmimu ir pakirstymu, tai įmonės galimybių išsiaiškinimas, tikslų ir uždavinių nustatymas bei strategijos parengimas. Skirtingai nuo visos įmonės veiklos tikslų, marketingo tikslai apima tik marketingo sritį. Jie numato, ką įmonė turi pasiekti marketingo priemonėmis per planuojamą laikotarpį, naudodama atitinkamas marketingo strategijas. Sudarydami rinkos strategiją, vadovai turi apsvarstyti organizacijos tikslinę rinką, produkto įvaizdį, kainų nustatymą, produktų politiką ir pardavimo strategiją.
Darbo objektas: AB "Alita" Darbo tikslas: parengti marketingo strategiją Ab "Alita" Darbo uždaviniai:
1. Atlikti AB "Alita" perpektyvų tyrimą; 2. Pateikti išsamę AB "Alita" naudojamos marketingo strategijos apibūdinimą ir įvertinimą; 3. Pateikti pasiūlymus kaip patobulinti bei kontroliuoti marketingo strategiją; 4. Pateikti išvadas bei pasiūlymus. ... Autorius | neringa |
---|
Viso autoriaus darbų | 1 darbas |
---|
Metai | 2009 m |
---|
Klasė/kursas | 3 |
---|
Mokytojas/Dėstytojas | R. Dapkus |
---|
Švietimo institucija | Kauno kolegija |
---|
Fakultetas | Verslo vadybos fakultetas |
---|
Failo pavadinimas | Marketingo strategijos rengimas alkoholiniu gerimu gamyba AB Alita [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbaiAr šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |