Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Vartojimo prekių ir gamybinės paskirties prekių pirkimo procesas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vartojimo prekių ir gamybinės paskirties prekių pirkimo procesas

  
 
 
1234567891011121314151617181920
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – išanalizuoti Vartojimo bei gamybinės paskirties prekių pirkimo procesą. Vartotojo ir vartotojo elgsenos samprata. Išoriniai vartotojo elgsenos veiksniai. Kultūriniai veiksniai. Socialiniai veiksniai. Asmeninio pobūdžio veiksniai. Vidiniai vartotojų elgsenos veiksniai. A. Maslow poreikių piramidės samprata. Psichologinio pobūdžio veiksniai. Vartojimo prekių pirkimo procesas. Poreikio atsiradimas (pripažinimas). Informacijos paieška. Alternatyvų įvertinimas (informacijos įvertinimas). Pirkimo sprendimo priėmimas. Elgsena po pirkimo (reakcija į pirkinį). Gamybinės paskirties prekių pirmo procesas. Išvados.

Ištrauka

Istorinės vartotojo kaip mokslo šaknys glūdi marketinge. Gana ilgai marketingo specialistus domino ne vartojimo, o pirkimo procesas, nes buvo rūpinamasi galutiniais rezultatais – pardavimais, o ne veiksniais, kurie daro įtaką siekiant to rezultato.
Dinamiškos ir nuolat kintančios rinkos sąlygomis vartotojų reikmės ir preferencijos sparčiai kinta. Vartotojų prioritetai skiriasi, o elgsena kiekvienu atveju – sunkiai nuspėjama. Kad vartotojų elgsenos tyrimai būtų pragmatiškesni ir aiškiau interpretuojami, pradėti kurti vartotojų elgsenos modeliai. Teorinė analizė rodo, kad kiekvieno modelio pagrindas yra tam tikra tvarka išsidėstę kintamieji. Skirtingas situacijas iliustruojantys modeliai grindžiami skirtingais kintamaisiais, nevienodomis jų tarpusavio sąveikomis. Dėl tos priežasties modelio kintamųjų struktūra neretai tampa mokslinių tyrimų objektu.
Taigi, todėl buvo pasirinkta nagrinėti ši tema, todėl, kad ši tema – svarbi marketingo sudedamoji dalis ir ją svarbu gerai išanalizuoti.

Darbo objektas – vartojimo prekių bei gamybinės paskirties prekių pirkimo procesas.
Darbo tikslas – išanalizuoti Vartojimo bei gamybinės paskirties prekių pirkimo procesą.
Uždaviniai:
1. Pateikti vartotojo ir vartotojo elgsenos sampratas.
2. Apžvelgti vartojimo prekių pirkimo procesą.
3. Apžvelgti gamybinės paskirties prekių pirkimo procesą.

Darbo metodai: buvo analizuota įvairių autorių literatūra ( Bakanauskas, A,Gaižutis, A Hanna, N., Hanna, M. and Wozniak, R. Pranulis, V., Pajuodis, A., Urbonavičius, S., Virvilaitė, R Urbanskienė, R., Kotler, Ph., Keller, K. L Hajamas ) bei šaltiniai internete.

Darbo struktūra: Darbą sudaro įvadas, teorinė dalis, išvados, literatūros sąrašas. Darbo apimtis 20 puslapių. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-05-06
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai16 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis716.08 KB
Autoriussoobass
Viso autoriaus darbų9 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasV. Titenienė
Švietimo institucijaUtenos kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vartojimo prekiu ir gamybines paskirties prekiu pirkimo procesas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 18 puslapių 
  • Utenos kolegija / 2 Klasė/kursas
  • V. Titenienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą