Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkodaros tyrimas: klasikinių drabužių siuvimas IĮ "Nauja mada"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Rinkodaros tyrimas: klasikinių drabužių siuvimas IĮ "Nauja mada"

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Įvadas. IĮ "Nauja mada" kūrybinės veiklos charakteristika ir tikslai. IĮ "Nauja mada" aplinkos analizė ir perspektyvų tyrimas. PEST analizė. Politiniai faktoriai. Ekonominiai faktoriai. Socialiniai – kultūriniai faktoriai. Technologiniai faktoriai. SSGG analizė. Konkurencijos analizė. IĮ "Nauja mada" veiklos konkurentai. Konkurentų privalumai ir trūkumai. Tikslinės rinkos nustatymas. Įmonės paslaugų vartotojų rūšis. Geografinis, demografinis rinkos segmentavimas. Tikslinės rinkos marketingo strategija. Vartotojų elgsenos tyrimas. Marketingo programa. IĮ "Nauja mada" prekės. Rėmimas. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-05-28
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis13 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis362.38 KB
Autoriuszvaigzzzde
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasRasčiuvienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasDizaino ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Rinkodaros savarankiskas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 13 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Rasčiuvienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą