Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos specifika Europos Sąjungos (ES) šalyse: turizmo organizatorius AB "Rojaus kampelis"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos specifika Europos Sąjungos (ES) šalyse: turizmo organizatorius AB "Rojaus kampelis"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334353637383940414243444546474849505152535455565758596061626364656667686970717273747576777879808182838485868788899091929394
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – įvertinti reklamos ypatumus ir nustatyti turizmo produkto reklamos pobūdį. Įvadas. Reklamos samprata ir teoriniai aspektą. Reklamos samprata. Reklamos tikslai funkcijos ir tipai. Reklamos priemonės Europos Sąjungos (ES) šalyse. Kelionių reklamos rūšys. reklamos iššūkiai tarptautinėje rinkoje. Lietuvos vartotojų požiūris į tarptautinę reklamą. Teisės aktų analizė Europos Sąjungoje (ES) ir Lietuvoje. AB "Rojaus kampelis" reklama tarptautinėje erdvėje. AB "Rojaus kampelis" veikla. Turizmo verslo efektyvumas Europos Sąjungos (ES) šalims. Lietuvos ir kitų šakių palyginimas. AB "Rojaus kampelis" reklama. Reklamos būdai internete. Reklamos poveikis vartotojams, analizė. AB "Rojaus kampelis" tarptautinės reklamos tobulinimo planas. Reklamos priemonių tobulinimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (9psl.).

Ištrauka

Darbo aktualumas - gyvename margame reklamos pasaulyje ir norime to ar ne, daugiau ar mažiau jaučiame jos poveikį. Ar tas poveikis efektyvus, kokia reklama vykusi , o kokia ne, kaip ji keičia vartotojo elgseną, galime tik spėlioti. Todėl reikia išsamiau susipažinti su reklamos turiniu ir pasirinkti kuo efektyvesnes skleidimo priemones ir būdus, susipažinti su reklamos procesu ir jos poveikiu vartotojams.
Šiuolaikinė reklama atspindi naujausias technikos galimybes. Jos įdėjoms realizuoti naudojamos pačios pažangiausios komunikacijos technologijos, geriausi poligrafijos laimėjimai. Reklamos teksto ir vaizdo kūrime dalyvauja įvairiausių profesijų specialistai, naudojamos pačios naujausios medžiagos ir įrengimai.
Reklama apima beveik visas gyvenimo sritis , nors didžiausias vaidmuo yra skiriamas komercinei reklamai, kuri padeda realizuoti pagamintą, gaminamą ar būsimą produktą – prekę, paslaugą įdėją.
Kiekvieną dieną atsiranda naujų prekių ir paslaugų, bei jų modifikacijų, surandančių perpildytoje prekių ir paslaugų rinkoje. Ne tik paprastam vartotojui, bet ir specialistui sunku susivokti toje pavadinimų jūroje
Aktyvios rinkos sąlygomis, reklama tampa vienu svarbiausių veiksnių norint pritraukti kuo daugiau klientų, formuoti jų poreikius, ir taip užtikrinti, kad jie taptų nuolatiniais įmonės klientais.
Reklamos pagalba siekiama padidinti ar išlaikyti prekybos įmonės ar tam tikrų joje realizuojamų prekių apyvartą, supažindinti su naujomis prekėmis, ar naujai atidaryta parduotuve, informuoti apie kainų sumažinimą ir t.t.
Reklama realizuojama remiantis reklamos davėjo, vartotojo ir visais visuomenės tarpusavio interesais. Ji padeda vartotojui išsirinkti prekę, suteikia kryptingą poveikį atskiriems pirkėjams. Reklama taip pat padeda formuotis interesams, papročiams, požiūriams, įveikti klaidas ir prietarus, tarnauja kultūriniam, politiniam, moraliniam ir estetiniam žmonių auklėjimui. Ji susijusi su visuomeninės nuomonės formavimu.
Reklama – neatsiejama prekybos grandis, o jos tikslas – informuoti apie prekę ir įtikinti žmones, kad ji jam būtina.
Problema – didelis reklamos srautas yra nepageidaujamas reiškinys, kuris erzina vartotojus.
Diplominio darbo objektas – UAB "Rojaus kampelis" turizmo produkto reklamos specifika.
Darbo tikslas – įvertinti reklamos ypatumus ir nustatyti jos pobūdį.
Darbo uždaviniai:
1. Atlikti literatūros analizę .
2. Įvertinti reklamos savybes
3. Išskirti aktualiausias reklamos teorijas ir praktikas.
4. Atlikti teisės aktų analizę ES šalyse.
5. Atskleisti turizmo produkto reklamos specifiką, kuo skiriasi tarptautinė reklama nuo nacionalinės ar vietinės reklamos ir kokie reikalavimai jai keliami.
6. Išanalizuoti kaip yra formuojamas Lietuvos įvaizdis užsienio valstybėse;
7. Palyginti Lietuvą su kitomis Baltijos šalimis ir su Rytų Europos šalimis;
8. Apklausti vartotojus ir sužinoti jų nuomonę apie reklamą, jos daromą poveikį.
9. Pasiūlyti reklamos tobulinimo galimybes.
Darbo tyrimo metodai :
1. Literatūros palyginamoji ir apibendrinamoji analizė, grafinė analizė.
2. Interneto svetainių informacijos ir apklausos rezultatų analizė.
3. Aprašomasis tyrimas.
Darbo struktūra. Darbą sudaro įvadas, teorinė – analitinė dalys, išvados, literatūros sąrašas.

Kiekvieną šiuolaikinį žmogų nuolat veikia reklama. Tačiau tiksliai apibrėžti, kokia tos reklamos reikšmė visuomenei, nėra lengva. Reklamos apibūdinimas gana sudėtingas.
Norint analizuoti reklamą, jos procesą, funkcijas, reklaminės veiklos teoriją ir praktiką, visų pirmą reikia žinoti kas yra reklama, kokia yra reklamos sąvoka. Mokslinėje literatūroje randama labai daug reklamos sąvokų.
Anot Čeikauskienės M. (1997, p. 5) reklama - tai veiklos rūšis arba kaip tos veiklos rezultatas pagaminta produkcija, kurios tikslas yra pramonės įmonių, paslaugų firmų, visuomeninių organizacijų produkcijos pardavimas arba kitokių įmonės uždavinių sprendimas (realizavimas), platinant apie įmones pačių įmonių pateiktą ir apmokėtą informaciją.
Informacija apie įmonę turi būti suformuota taip, kad stipriai paveiktų masinę ar individualią sąmonę, pasiektų pasirinktą vartotojų auditoriją.
Reklama yra daugiafunkcinė veiklą, kurios pagalba gali būti siekiama daug ir skirtingų tikslų.
Tarptautinių žodžių žodyne reklama apibūdinama kaip informacijos skleidimas apie prekes, jų privalumus, vertę, įsigijimo sąlygas ir vietą, pasitelkiant plakatus, spaudą, radiją, televiziją, žadinamas noras įsigyti prekę arba pasinaudoti tam tikromis paslaugomis.(Vaitkevičiūtė, V. 2001).
Pagal P.O.Keirstead: reklama – verslas, kuris parduoda įvaizdį, koncepciją ar produktą sukurtą taip, kad žmonės nori jo.
Pasak Mažeikaitės R. (2001, p.13), reklama - pakankamai jauna verslo ir mokslo sritis, todėl jos principų raida vyksta taip pat sparčiai, kaip ir jos pačios pažanga. Kadangi reklamos ir kitų marketingo komunikacijų susijungimo procesas dar tik prasideda, pateiktieji principai dažniausiai yra nagrinėjami kaip pirminiai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-06-22
DalykasRinkodaros diplominis darbas
KategorijaRinkodara
TipasDiplominiai darbai
Apimtis90 puslapių 
Literatūros šaltiniai30 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis1.02 MB
Autoriusilkana
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos specifika Europos Sajungos salyse turizmo organizatorius Rojaus kampelis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Diplominiai darbai
  • 90 puslapių 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 4 Klasė/kursas
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą