Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimas: šokoladas "Karališkas Cacao 70%"
   
   
   
1
naudingas +1 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimas: šokoladas "Karališkas Cacao 70%"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Nagrinėjama pasirinkta prekė: UAB "Kraft Foods Lietuva", Karališkas Cacao 70%. Prekės įvardijimas. Prekės pristatymas. Tikslinė rinka. Sąvokos ir jų apibūdinimai. Prekių asortimentas. Prekių grupė (linija). Prekių asortimento gylis. Prekių asortimento plotis. Prekių gyvavimo ciklo stadijos. Prekių kainų nustatymą įtakojantys veiksniai. Parduotuvės (skyrius), kur prekiaujama nagrinėjama preke. Parduotuvės (skyrius), kur prekiaujama nagrinėjama preke, asortimentas. Prekių linijos parduotuvės asortimente. Asortimento gylis. Potencialūs konkurentai. Prekės kainos palyginimas su konkurentų kainomis. Sąvokos ir jų apibūdinimai. Paskirstymas. Tiesioginis paskirstymas. Netiesioginis paskirstymas. Intensyvus paskirstymas. Atrankinis paskirstymas. Išskirtinis paskirstymas. Rėmimas. Komunikacinis procesas. Reklamos įtaka (prekei) produktui. Reklamos priemonės. Reklamos priemonės patrauklumas. Analizuojamo produkto reklamos trūkumai. Sukurtoji reklama. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-06-10
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis28 puslapiai 
Literatūros šaltiniai9
Dydis160.1 KB
AutoriusGreta
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasB. Toluba
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word sokoladas visas darbas1 [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 28 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • B. Toluba
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą