Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga"

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Įvadas. APB "Apranga" Lietuvos rinkoje analizė 2002-2008 m. Įmonės charakteristika. APB "Apranga" asortimento struktūra. Ekonominio reklamos efektyvumo tyrimas. Palyginamoji reklamos išlaidų analizė. APB "Apranga" marketingas ir reklama. Statistinių matematinių metodų taikymas. Išvados ir rekomendacijos. Psichologinio reklamos efektyvumo tyrimas. Psichologinio reklamos efektyvumo tyrimas. Tyrimo instrumentarijus. Tyrimo eiga. Duomenų analizė. Išvados ir rekomendacijos.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-06-16
DalykasRinkodaros tyrimas
KategorijaRinkodara
TipasTyrimai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis336.5 KB
Autoriusinscorpio
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas5
Mokytojas/DėstytojasSliburytė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word APRANGA reklamos kursinis [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 18 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 5 Klasė/kursas
  • Sliburytė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą