Įvadas. Darbo tikslas – išanalizuoti pagrindines reklamos internete formas ir aptarti jų panaudojimo galimybes Lietuvos bankų rinkoje. Internetinio marketingo samprata. Internetinis marketingas ir jo svarba. Internetinio marketingo komunikacija. Internetinio marketingo atsiradimo priežasčių analizė. Reklama internete. Reklamos vaidmuo internete. Reklamos internete tikslai. Interneto vartotojai. Reklamos internete formos. Skirtumai tarp reklamos internete ir kitų reklamos formų. Reklamos efektyvumas internete. Reklamos internete privalumai ir trūkumai. Išvados.
Reklama apibrėžiama, kaip užsakovo bet kokia forma apmokamas netiesioginis informacijos apie idėjas, gaminius ar paslaugas skleidimas, naudojantis masine žiniasklaida – laikraščiais, žurnalais, televizija, radiju taipogi internetu.
Internetas – naujausia, sparčiausiai besivystanti masinės komunikacijos priemonė, kuri reklamai atveria didžiulę rinką. Tai puiki galimybė pristatyti įmonę ar organizaciją labai dideliam potencialių klientų kiekiui.
Internetas dažnai apibūdinamas kaip sparčiai besiplėtojanti reklamos priemonė ir moderniausias komunikacijos kanalas. Kad reklama kompiuterių tinkle būtų sėkminga turi būti integruota visa reklaminės kompanijos dalis. Didžiuliame informacijos sraute konkreti reklama gali "pradingti" ir nebūti "efektyvi". Tačiau šiuolaikinės informacinės technologijos leidžia gana tiksliai nukreipti norimą reklamą norimai vartotojų auditorijai.
Marketingas internete – tai visų pirma interneto technologijų įdiegimas kasdieninėje įmonės marketingo veikloje. Interneto naudojimas marketinge įmonei sukuria daug naujų galimybių ir leidžia pastebimai padidinti veiklos efektyvumą.
Temos aktualumas, naujumas. Pastaruoju metu situacija verslo aplinkoje keičiasi labai greitai. Taip pat greitai keičiasi ir žiniasklaidos rinka. Vis didesnę įtaką jai daro internetas, besivystantis tokiu stulbinamu greičiu, kad tai, kas prieš metus buvo didžiausia naujovė, - šiandien jau mažai ką domina.
Augant interneto, kaip masinio žiniasklaidos kanalo, populiarumui, vis svarbiau tampa kiek galima daugiau sužinoti apie reklamos pasauliniame tinkle galimybes, kadangi reklama internete tampa viena iš populiariausių reklamos priemonių, ir daugelis reklamos užsakovų, planuodami savo reklamines kampanijas, be kitų reklamos skleidimo šaltinių, pasirenka internetą.
Šiuo metu reklama tampa neatsiejamu mūsų gyvenimo palydovu. Be jos neįsivaizduojame ne tik prekybos, paslaugų teikimo, bet ir apskritai daugelio ekonominių sričių egzistavimo.
Internetas yra tapęs bene pagrindine ir patogiausia komunikavimo priemone, ryšių su visuomene kanalu. Viena svarbiausių priežasčių kampanijoms turėti aktyvią interneto marketingo strategiją slypi pasikeitime, kaip vartotojai ieško informacijos. Kol dalis jų lankosi parduotuvėse, peržiūrinėja spaudą rinkdami informaciją, vis didėjantis vartotojų skaičius kreipiasi i internetą, kaip į pirminį informacijos šaltinį. Reklamos specialistai turėtų suvokti, kad internetas yra tai, kur vartotojai eina, ir, jei jie nori būti matomi ir perspektyvūs, turėtų sekti paskui.
Reklama internete Lietuvos rinkoje šiuo metu yra taip pat greičiausiai augantis reklamos sektorius, tačiau informacijos apie šį sektorių vis dar trūksta. Dėl šios priežasties ir būtina analizuoti reklamos internete principus, naudą ir ateities tendencijas.
Problema. Kokių tikslų siekiama reklamuojantis internete. Kuo skiriasi reklama internete nuo kitų reklamos formų. Kaip internetin4 reklama gali padidinti aptarnavimo lygį ir pardavimus.
Darbo tikslas – išanalizuoti pagrindines reklamos internete formas ir aptarti jų panaudojimo galimybes Lietuvos bankų rinkoje.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti reklamos sampratą ir aptarti reklamos internete komunikavimą
2. pateikti reklamos Internete ir tradicinėje aplinkoje palyginimą;
3. palyginti pagrindines reklamos internete formas bei pateikti jų privalumus ir trūkumus;
4. išanalizuoti reklamos internete panaudojimo galimybes Lietuvoje;
5. pateikti internetinio marketingo pavyzdžių realizuojamų Lietuvos bankų rinkoje.
Tyrimo objektas – reklama internete.
Darbo sisteminimas:
1.1. mokslinės literatūros analizė;
1.2. periodinių leidinių analizė;
1.3. internetinės informacijos šaltinių analizė;
1.4. statistinių duomenų analizė; ...