Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimas: telekomunikacijų bendrovė "Omnitel"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimas: telekomunikacijų bendrovė "Omnitel"

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Įvadas. Tyrimo objektas. Tyrimo objekto apibūdinimas. Aplinkos analizė. Mikroaplinka. Makroaplinka. Problemos formulavimas. Marketingo tyrimo tipo pasirinkimas. Marketingo tikslų ir hipotezių formulavimas. Tyrimo tikslai. Hipotezių formulavimas. Duomenų rinkimo metodo ir formos pasirinkimas. Atrankos būdo pasirinkimas. Imties dydžio nustatymas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-06-18
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis21.33 KB
Autoriusdovile
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasFreigofas
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word marketingo_tyrimas_Omnitel [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 12 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Freigofas
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą