Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės marketingo mikroaplinka: UAB "Bitė GSM"
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Įmonės marketingo mikroaplinka: UAB "Bitė GSM"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – apžvelgti ir išnagrinėti marketingo mikroaplinkos veiksnių įtaką bei vaidmenį įmonės veiklai. Marketingo aplinkos samprata. Įmonės marketingo mikroaplinka. Bendrovė/ įmonė. Tiekėjai. Rinkodaros tarpininkai. Pardavimo tarpininkai (perpardavėjai). Pardavimo pagalbininkai. Marketingo (rinkodaros) paslaugų teikėjai ar agentūros. Pirkėjai/ vartotojai. Konkurentai. Kontaktinės auditorijos. UAB "Bitė GSM" mikroaplinka. UAB "Bitė GSM" bendrovė. UAB "Bitė GSM" tiekėjai. UAB "Bitė GSM" tarpininkai. UAB "Bitė GSM" vartotojai. UAB "Bitė GSM" konkurentai. UAB "Bitė GSM" kontaktinės auditorijos. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Marketingas yra plačiai paplitęs kasdieniniame gyvenime. Marketingas padeda kiekvienam iš mūsų suprasti aplink save vykstančius rinkos procesus ir priimti sprendimus.
Marketingas – tai poreikių išsiaiškinimo ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ar organizacijos tikslų. [10, psl.17]
Marketingas – tai veiklos rūšis, per mainus tenkinanti žmogaus poreikius.
Marketingas – tai valdymo funkcija, organizuojanti ir orientuojanti komercinę veiklą, susijusią su perkamosios galios įvertinimu ir jos pavertimu efektyvia paklausa, siekti numatyto pelno ar kito kompanijos iškelto tikslo.
Marketingas – tai prekių, paslaugų ir idėjų mainų, atitinkančių individų ir organizacijų tikslus, planavimas ir įgyvendinimas.
Marketingas – tai paklausos ir pasiūlos balansavimo procesas.
Tokia marketingo apibrėžimų įvairovė rodo ne tik marketingo sampratos platumą, bet ir šios koncepcijos lankstumą ir nuolatinį vystymąsi.
Marketngas dažniausiai yra suprantamas kaip verslo įmonių veiklos pobūdis. Žinoma, kad pagrindinis bet kurios įmonės tikslas – pelno maksimizavimas. Tačiau šiam tikslui įgyvendinti reikia išsamiai ir detalizuotai ištirti bei išnagrinėti įmonės marketingo aplinką, kurioje ši įmonė veikia. Be tolkios analizės įmonė dažniausiai yra priversta bankrotuoti.
Problema. Nagrinėjant įmonės marketingo aplinką, mano manymu, daug dėmesio yra skiriama makroaplinkai, t.y. bendrasioms aplinkos sąlygoms. Bet kur kas daugiau įtakos sekmingai įmonės veiklai turi būtent specifinės aplinkos sąlygos – mikroaplinka. Tai ne tik vartotojai ir konkurentai, kuriuos ,žinoma, reikia daugiausiai tirti ir nagrinėti. Bet egzistuoja ir daro nemažai įtakos ir kiti mikroaplinkos veiksniai, nuo kurių dažniausiai priklauso įmonės veiklos efektyvumas, pelno gavimas, klientų lojalumas, pirmenybė konkurencijoje.
Darbo tikslas – apžvelgti ir išnagrinėti marketingo mikroaplinkos veiksnių įtaką bei vaidmenį įmonės veklai.
Darbo uždaviniai:
• išsiaiškinti bei panagrinėti marketingo aplinkos sampratą;
• išnagrinėti ir ištirti įmonės marketingo mikroaplinka (naudojant teorinius šaltinius), t.y. sudaryti darbo teorinį pagrindą;
• pasirinkus UAB "BITĖ GSM" išsamiai ir detalizuotai išanalizuoti ir panagrinėti mikroaplinkos veiksnius bei jų įtaką įmonės veiklai (praktinė dalis).
Darbo objektas: mikroaplinkos veiksnių įtaka bei vaidmuo UAB "BITĖ GSM" veikloje.
Darbo dalykas: įmonės marketingo mikroaplinka.
Darbo metodologija: mokslinės literatūros ir interneto puslapiuose pateiktos informacijos analizė bei tyrimas.
Darbo struktūra. Darbą sudaro teorinė ir praktinė dalys.
Šaltiniai. Rengiant teorinę darbo dalį daugiausiai buvo naudoti sekantys literatūros šaltiniai: Pranulis V., Pajuodis A., Urbonavičius S. ir Virvilaitė R. "Marketingas" ir Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V. "Rinkodaros principai". Praktinei daliai daugiauisiai buvo analizuojama informacija, pateikta interneto puslapiuose ir nagrinėjamos bendrovės "BITĖ GSM" bei konkuruojančių įmonių internetinių svetainių informacija ir duomenys. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-07-17
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis32 puslapiai 
Literatūros šaltiniai30 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis86.35 KB
AutoriusViktorija
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2004 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasV. Popovas
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones marketingo mikroaplinka UAB Bite GSM [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 32 puslapiai 
  • Klaipėdos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • V. Popovas
  • 2004 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą