Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimas: šampūnas "Head & Shoulders"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimas: šampūnas "Head & Shoulders"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Aprašymas

Tiriamasis darbas. Įvadas. Darbo tikslas - visapusiškai išanalizuoti produktą ir pateikti savo idėjas apie jo reklamavimą. objektas yra "Head & Shoulders" šampūnas sausai galvos odai nuo pleiskanų "dru scalp". Pirma dalis. Pasirinktos nagrinėti prekės įvardijimas. Trumpas prekės pristatymas. Prekės tikslinė rinka ir potencialių vartotojų bruožai. Autorių sąvokų apibūdinimai. Prekė. Prekės asortimentas. Prekių grupė. Prekių asortimento gylis. Prekių asortimento plotis. Prekių gyvavimo ciklo stadijos. Kainų nustatymą įtakojantys veiksniai. Pasirinktos parduotuvės apibūdinimas. Parduotuvės asortimentas. Prekių linijos. Asortimento gylis. Konkurentai. Konkurentų kainos. Antra dalis. Autorių sąvokų apibūdinimai. Paskirstymas. Tiesioginis paskirstymas. Netiesioginis paskirstymas. Intensyvus paskirstymas. Atrankinis paskirstymas. Išskirtinis paskirstymas. Rėmimas. Komunikacinis procesas. Produkto reklama. Reklamos privalumai. Reklamos trūkumai. Mūsų reklamos sprendimai. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-09-07
DalykasRinkodaros tyrimas
KategorijaRinkodara
TipasTyrimai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai15
Dydis178.34 KB
Autoriuslauriuxx
Viso autoriaus darbų11 darbų
Metai2009 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasLek. B. Toluba
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasKauno humanitarinis fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word rinkodaros darbas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 30 puslapių 
  • Vilniaus Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • Lek. B. Toluba
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą