Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo programa: UAB "Galinta"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo programa: UAB "Galinta"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233
Aprašymas

Įvadas. Tyrimo tikslas: išsiaiškinti, kokių veiksmų reikėtų imtis, norint padidinti "Galinta" grikių pardavimus. UAB "Galinta ir partneriai" apibūdinimas. Situacijos analizė. Makroaplinkos analizė. Ekonominė-konkurencinė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Mokslinė- technologinė aplinka. Politinė – teisinė aplinka. Gamtos aplinka. Mikroaplinkos analizė. Tiekėjų analizė. Pardavimo pagalbininkai. Vidaus auditorija. Vietinė auditorija. Plačioji visuomenė. Konkurentų analizė. Vartotojų analizė. rinkos segmentavimas. Tikslinio segmento parinkimas. SSGG analizė. Marketingo sprendimai. Prekės kokybė ir savybės. Prekės ženklas ir įvaizdi. Prekės pakuotė. Pasiūlymai. kaina. Pasiūlymai. paskirstymas. Paskirstymo kanalų struktūra ir paskirstymo būdai. Pasiūlymai logistikai. Rėmimas. Išvados ir pasiūlymai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-09-15
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis30 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis474.59 KB
Autoriusdalia
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasIndrė Jucaitytė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word kursinis marketingo GALINTA [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 30 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Indrė Jucaitytė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą