Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Frančižės pagrindu veikiančių įmonių marketingo veiklos ypatumai: McDonald‘s
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Frančižės pagrindu veikiančių įmonių marketingo veiklos ypatumai: McDonald‘s

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas: Išanalizuoti frančizės pagrindu veikiančios įmonės – šiuo atveju McDonald's - marketingo veiklos ypatumus. Frančizės samprata ir sutarties sąlygos. Paslaugų marketingo koncepcija maitinimo versle. Paslaugų marketingo kompleksas ir jo elementai Paslaugų rinkos segmentavimas. McDonald‘s marketingo koncepcija bei veiklos raida. Marketingo veiklos ypatumai McDonald‘s pavyzdžiu. Frančizės įmonės paslaugų produktas. McDonald‘s rėmimo strategija. McDonald‘s kainodaros ypatumai. Dalyviai McDonald‘s įmonėje. McDonald‘s fizinio akivaizdumo ypatumai. Proceso ypatumai McDonald‘s veikloje. McDonald‘s vartotojų segmentavimas. Išvados.

Ištrauka

Paslaugų sfera yra viena perspektyviausių, sparčiai besiplėtojančio ūkio (ekonomikos) sferų: daugėja dirbančių šioje srityje, paslaugos sudaro vis didesnę bendrojo šalies produkto dalį. Ne tik vaka¬rų šalyse, bet ir visame pasaulyje vis daugiau verslininkų įsitraukia į paslaugų sferos veiklą. Steigti privačią paslaugų įmonę ir paversti ją pelninga yra ne taip paprasta, kaip iš pirmo žvilgsnio atrodo. Šiuo atveju – frančizė, geriausias būdas plėsti ir vystyti jau esamą verslą. Puikus pavyzdys – pasaulyje gerai žinomas greito maisto restoranų tinklas McDonald‘s. Prireiktų milžiniškų žmoniškųjų bei piniginių resursų, norint sėkmingai vystyti šį maitinimo tinklą. Kompanija šiuo atveju pasirinko patogiausią ir priimtinausią variantą – dauguma McDonald‘s restoranų veikia frančizės pagrindu: net apie 70% visų restoranų visame pasaulyje veikia frančizės pagrindu, o vien Jungtinėje Karalystėje 2004m. 470 restoranų priklausė 208 frančizės turėtojams [17].
Greitas maistas tampa vis populiaresnis šiuolaikinio, nuolat skubančio žmogaus gyvenime. Derinant greitą aptarnavimą, gerai žinomą brandą bei efektyvų marketingą, greito maisto restoranų verslas frančizės pagrindu tampa vienas lengviausių ir populiariausių būdų pradėti savo nuosavą verslą. Frančizė yra verslo forma tiems, kas nedrįsta formuoti savo verslo, bijo įeiti į naujas rinkas, nežinodami kokių rezultatų tikėtis. Tuo tarpu šis būdas, leidžia pasijusti saugiam ir užtikrintam, nes kiekvienam frančizės turėtojui yra pateikiamas detalus planas kaip veikti, kokias marketingo priemones naudoti, kaip išvystyti greitą ir kokybišką aptarnavimą bei kaip sukurti identišką įvaizdį, atitinkantį McDonald‘s standartus. Frančizė dar ypatinga tuo, jog turi šiokių tokių minusų: apriboja frančizės turėtojo galimybes veikti savarankiškai, nenukrypstant nuo sutarties sąlygų. Taigi, McDonald‘s sėkmę bei populiarumą lemia ne tik daugybė marketingo faktorių, bet ir puikiai parinkti McDonald‘s verslo partneriai bei jų vykdoma marketingo veikla.
Darbo tikslas: Išanalizuoti frančizės pagrindu veikiančios įmonės – šiuo atveju McDonald‘s - marketingo veiklos ypatumus.
Darbo uždaviniai:
1. Apibrėžti frančizę, jos sutarties sąlygas;
2. Išsiaiškinti paslaugų marketingo koncepciją maitinimo versle;
3. Išskirti paslaugų marketingo kompleksą bei rinkos segmentavimą;
4. Remiantis paslaugų marketingo kompleksu bei vartotojų segmentavimu išanalizuoti McDonald‘s marketingo veiklą, jos ypatumus;
5. Apibendrinti ir padaryti išvadas.

Darbo objektas: frančizės pagrindu veikiančios įmonės – greito maisto restoranų tinklo McDonald‘s - marketingo veiklos ypatumai.

Metodai: mokslinės ir publicistinės literatūros analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-09-24
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai30 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis89.75 KB
AutoriusPetras
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasE. Petukienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Francizes pagrindu veikianciu imoniu marketingo veiklos ypatumai McDonalds [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Šiaulių Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • E. Petukienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą