Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimas: maisto prekių parduotuvė naujame mikrorajone UAB Palink "Iki"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimas: maisto prekių parduotuvė naujame mikrorajone UAB Palink "Iki"

  
 
 
123456789101112
Aprašymas

Ar verta steigti maisto prekių parduotuvę naujame mikrorajone? Įvadas. Darbo tikslas. Ištirti ir išanalizuoti ar tinkama IKI parduotuvės vieta norint uždirbti pelną? Kokią naudą ir galimą apyvartą, pasieks IKI maisto prekių parduotuvė naujame mikrorajone. Ar parduotuvė reikalinga vietos gyventojams? Ar vieta tinkama, patogi, lengvai pasiekiama? Tyrimas. Grafikas 1: Respondentų išsilavinimas. Grafikas 2: Šeimos sudėtis. Grafikas 3: Respondentų amžius. Grafikas 4: Tikslinės rinkos šeimos ūkių bendros pajamos per mėnesį (Lt). Grafikas 5: Kiek apklaustieji išleidžia per mėnesį kasdienės paklausos prekėms? Grafikas 6: Kiek sykių į dieną gyventojai mano lankysiąsis parduotuvėje. Grafikas 7: Didžiausią įtaką turinčių veiksnių bendras grafikas. Analizės lentelės. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-10-08
DalykasRinkodaros tyrimas
KategorijaRinkodara
TipasTyrimai
Apimtis10 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis52.01 KB
Autoriusgraz_ina
Viso autoriaus darbų12 darbų
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasŽigutienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo tyrimu ats._mano [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 10 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Žigutienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą