Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Pardavimo organizavimas

Pardavimo organizavimas

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Užduotis: Apibūdinti pardavimo formas bei metodus ir jų sukuriamą atmosferą. Įvertinti juos, remiantis pavyzdžiais. Užduotis: Kodėl reklamos priemonių parinkimas bei naudojimas prekybos įmonėje turi įtaką jos veiklos rodikliams? Pailiustruoti konkrečios prekybos įmonės pavyzdžiais. Užduotis: Kokie verbalinio (žodinio) ir neverbalinio (nežodinio) bendravimo su klientais ypatumai bei skirtumai? Užduotis: Kokie prekių asortimento atnaujinimo pardavimo strategijos taikymo atvejai ir veiksmai šiai strategijai įgyvendinti n prekybos įmonėje? Užduotis: Atlikti n prekybos įmonės bendrą veiklos analizę: įvertinti prekių apyvartos kaitą, augimo tempą, šakos apyvartos kaitą, apskaičiuoti rinkos dalį ir įvertinti jos pokytį, įvertinti priežastis, sąlygojančias įmonės padėtį. Pateikti duomenys sąlyginiai.

Rašto darbo duomenys
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis26.66 KB
Autoriusgraz_ina
Viso autoriaus darbų12 darbų
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasRinkevičienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pardavimo_oraganizavimas_ND_mano_ [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 11 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Rinkevičienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą