Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Pardavimo organizavimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Pardavimo organizavimas

  
 
 
1234567891011121314
Aprašymas

Užduotis: Apibūdinti pardavimo formas bei metodus ir jų sukuriamą atmosferą. Įvertinti juos, remiantis pavyzdžiais. Užduotis: Kodėl reklamos priemonių parinkimas bei naudojimas prekybos įmonėje turi įtaką jos veiklos rodikliams? Pailiustruoti konkrečios prekybos įmonės pavyzdžiais. Užduotis: Kokie verbalinio (žodinio) ir neverbalinio (nežodinio) bendravimo su klientais ypatumai bei skirtumai? Užduotis: Kokie prekių asortimento atnaujinimo pardavimo strategijos taikymo atvejai ir veiksmai šiai strategijai įgyvendinti n prekybos įmonėje? Užduotis: Atlikti n prekybos įmonės bendrą veiklos analizę: įvertinti prekių apyvartos kaitą, augimo tempą, šakos apyvartos kaitą, apskaičiuoti rinkos dalį ir įvertinti jos pokytį, įvertinti priežastis, sąlygojančias įmonės padėtį. Pateikti duomenys sąlyginiai.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-10-09
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis11 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis26.66 KB
Autoriusgraz_ina
Viso autoriaus darbų12 darbų
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasRinkevičienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Pardavimo_oraganizavimas_ND_mano_ [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 11 puslapių 
  • Vilniaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Rinkevičienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą