Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strategijų valdymas: žemės ūkio produktų gamyba perdirbimas UAB "Švytana"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo strategijų valdymas: žemės ūkio produktų gamyba perdirbimas UAB "Švytana"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

Įvadas. Tikslas. Išanalizuoti marketingo strategijų vidinę ir išorinę aplinkas ir strategijos įgyvendinimą ir kontrolę UAB "Švytana". Marketingo strategijų valdymas teoriniu aspektu. Marketingo samprata. Strateginio valdymo modeliai. Marketingo strategijų aplinkos analizė. Marketingo strategijos įgyvendinimas ir kontrolė. Marketingo strategijų valdymas UAB "Švytana". UAB "Švytana" veiklos charakteristika. UAB "Švytana" marketingo strategijų aplinkos analizė. UAB "Švytana" strategijos įgyvendinimas ir kontrolė. Išvados.

Ištrauka

Pats žodis "marketingas" kilęs iš anglų kalbos žodžio "market" (rinka). Marketingas – tai poreikių išaiškinimui ir jų tenkinimui reikalingų sprendimų priėmimo bei įgyvendinimo procesas, padedantis siekti žmogaus ir organizacijos tikslų. Jis įvardija veiklą, susijusią su rinka. Todėl marketingą svarbu planuoti, pasirinkti tinkamą strategiją, reikiamai ir teisingai valdyti, kad organizacijos tikslai būtų įgyvendinti kaip tikėtasi. Marketingo naudingumas yra nematuojamas, o tik pajaučiamas didesniu veiklos efektyvumu. Marketingas yra viena iš pagrindinių disciplinų, reikalingų profesionaliems rinkos dalyviams, todėl kiekviena įmonė norėdama tinkamai realizuoti savo idėjas turi išmanyti marketingą, jo planavimą ir valdymą.
Valdymas – tai poveikis visuomenei, turint tikslą ją tvarkyti, tobulinti. Jis būtinas dėl sudėtingos visuomenės struktūros, darbo visuomenės požiūrio, poreikio žmonėms bendrauti, pasikeitimo materialinėmis ir dvasinėmis vertybėmis.
Marketingo strategija – tai funkcinė strategija, susijusi su kainos nustatymu, organizacijos produktų rėmimu ir paskirstymu.
Darbo objektas. UAB "Švytana" marketingo strategijų valdymo analizė.
Tikslas. Išsanalizuoti marketingo strategijų vidinę ir išorinę aplinkas ir strategijos įgyvendinimą ir kontrolę UAB "Švytana".
Darbo uždaviniai:
• Išanalizuoti marketingo strategijos valdymą teoriniu aspektu;
• Išanalizuoti marketingo strategijų vidinę aplinka UAB "Švytana";
• Išsiaiškinti marketingo strategijų išorinę aplinką UAB "Švytana";
• Išanalizuoti marketingo strategijos įgyvendinimą ir kontrolę UAB "Švytana".
Siekiant užsibrėžto tikslo, darbe naudoti įvairūs informaciniai šaltiniai, t. y. mokslinė literatūra, interneto puslapių duomenys. Įvairių autorių literatūra remtasi apibrėžiant ir analizuojant marketingo strategijos valdymą teoriniame lygmenyje.
Tyrimo metodai:
• Mokslinės literatūros analizė. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-10-15
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai18
Dydis44.5 KB
AutoriusDovile
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasMartinkienė
Švietimo institucijaŽemaitijos kolegija
FakultetasMažeikių studijų centras
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo strategiju valdymas zemes ukio produktu gamyba perdirbimas UAB Svytana [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 20 puslapių 
  • Žemaitijos kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Martinkienė
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą