Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo strategijų valdymas: žemės ūkio produktų gamyba perdirbimas UAB "Švytana"

Marketingo strategijų valdymas: žemės ūkio produktų gamyba perdirbimas UAB "Švytana"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Tikslas. Išanalizuoti marketingo strategijų vidinę ir išorinę aplinkas ir strategijos įgyvendinimą ir kontrolę UAB "Švytana". Marketingo strategijų valdymas teoriniu aspektu. Marketingo samprata. Strateginio valdymo modeliai. Marketingo strategijų aplinkos analizė. Marketingo strategijos įgyvendinimas ir kontrolė. Marketingo strategijų valdymas UAB "Švytana". UAB "Švytana" veiklos charakteristika. UAB "Švytana" marketingo strategijų aplinkos analizė. UAB "Švytana" strategijos įgyvendinimas ir kontrolė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

20 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Žemaitijos kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 44.5 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą