Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įvaizdžio analizė: pramogų klubas "Mega"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įvaizdžio analizė: pramogų klubas "Mega"

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

UAB "Netada" Pramogų klubo "Mega" vykdoma marketingo komunikacinė veikla. Įvadas. UAB "Netada" charakteristika. Marketingo komplekso elementai. Marketingo komunikacijos būdai. Tyrimo analizės rezultatai. Išvados. Darbas iliustruotas grafikais.

Ištrauka

Šiais laikais jaunimas norėdamas gerai praleisti laisvalaikį dažniausiai renkasi įvairius pramogų klubus. Kaip ir visų įmonių, taip ir pramogų klubų savininkai daugiau sėkmės gali tikėtis tada, kai prieš pradėdama veiklą išsiaiškina, ko vartotojas nori, kokios problemos jį jaudina. Kiekvienam verslininkui rūpi padidinti savo pelną, plėsti veiklą, išsaugoti savo verslą, patenkinti vartotojų lūkesčius ar pritraukti daugiau klientų.
Šiandien vadovai jau nebegali remtis vien tik savo asmenine patirtimi, žiniomis bei savo paties sukaupta informacija. Įmonės norėdamos pasiekti gerų rezultatų turi gaminti tokias prekes ir teikti tokias paslaugas, kurios kuo geriau tenkintų vartotojų lūkesčius. Tai yra įgyvendinama pasitelkiant marketingo kompleksą (prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas) - visumą tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų, kurių pagalba patenkinami vartotojų poreikiai ir tuo pačiu pasiekiami įmonės marketingo tikslai. Tam pasitelkiami įvairūs metodai: reklaminės kampanijos vykdymas, nuolatinis vartotojų poreikių bei rinkos tyrimas ir kita. Laiku surinkti, patikimi ir gerai apdoroti duomenys bei iš jų parengta ir vadovams pateikta informacija leidžia sumažinti klaidingų sprendimų riziką. Tie, kas šito nesupranta ir nevertina, daro menkai pagrįstus sprendimus ir dėl to neretai patiria sunkumų. Rizikos galima išvengti nuolat tiriant aplinką, prognozuojant jos įtaką įmonės veiklai, analizuojant vartotojų poreikius ir kt.
Naudinga informacija gali padidinti įmonės pelningumą ir pagerinti padėtį rinkoje. Atlikti tyrimai padeda sužinoti kaip vartotojai vertina prekę, paslaugą, kaip reikėtų siekti pirkėjų palankumo, kokiais būdais ir kokiomis marketingo komunikacijos priemonėmis juos paveikti.
Šio tyrimo objektas –UAB "NETADA", pramogų klubo "MEGA" taikoma marketingo komunikacijos.
Darbo tikslas - išanalizuoti UAB "NETADA", pramogų klubo "MEGA" vykdomą marketingo komunikacinę veiklą.
Tyrimo tiklusi įgyvendinti numatyti šie uždaviniai:
• Atlikti marketingo komplekso elementų analizę;
• Išanalizuoti UAB "NETADA", pramogų klubo "MEGA" marketingo komunikacinę sistemą;
• Atlikti šios įmonės paslaugų kokybės analizę.
Darbą sudaro trys pagrindinės dalys. Pirmoji dalis - aprašomoji, skirta susipažinti su analizuojama įmone, čia pateikiama jos charakteristika, apibūdinamos įmonės teikiamos paslaugos. Antroje dalyje yra analizuojama įmonėje taikoma marketingo komunikacijos veikla. Darbo pabaigoje yra pateikiama tyrimo ataskaita.
Tyrimo metodas. Iš pagrindinių tyrimo metodų pasirinktas apklausa. Jos metu buvo pateikiamos anoniminės anketos. Apklausa atliekta norint išsiaiškinti studentų nuomonę, požiūrį ir poreikius. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-11-24
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis287.83 KB
Autoriusaiste
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasDamkuvienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Ivaizdzio analize pramogu klubas Mega [speros.lt].doc
 

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 16 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Damkuvienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą