Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės rinkodaros planas: vyriškų kostiumų siuvimas UAB "Dalijanas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Įmonės rinkodaros planas: vyriškų kostiumų siuvimas UAB "Dalijanas"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas yra sudaryti UAB "Dalijanas" rinkodaros veiklos planą. Įmonės rinkodaros planavimo teoriniai aspektai. Įmonės rinkodaros planavimo proceso esmė. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Metodai skirti rinkodaros planavimui. Rinkodaros tikslai. Rinkodaros strategijos. Rinkodaros strategijų įgyvendinimas, veiksmų planas ir kontrolė. UAB "Dalijanas" rinkodaros plano projektas. UAB "Dalijanas" pristatymas. UAB "Dalijanas" misija. Rinkodaros tikslai. UAB "Dalijanas" SSGG (SWOT) aplinkos analizė. UAB "Dalijanas" bendrosios rinkodaros strategijos. UAB "Dalijanas" Lietuvos rinka. UAB "Dalijanas" rinkos segmentavimas. UAB "Dalijanas" prekių pozicionavimo rinka. UAB "Dalijanas" vartotojų nuomonės rinkimas. UAB "Dalijanas" rinkodaros komplekso elementų analizė. Kainos nustatymo strategija. Prekių pateikimo strategija. Prekių rėmimo strategija. UAB "Dalijanas" reklaminis pranešimas. UAB "Dalijanas" rinkodaros rėmimo biudžetas. UAB "Dalijanas" prekių pardavimo prognozė. Išvados. Rekomendacijos.

Ištrauka

Kartu su įstojimu į Europos sąjunga, Lietuva tapo ES bendrosios rinkos dalimi. Neabejotina, jog šis valstybės žingsnis sukūrė palankias sąlygas tolesnei verslo plėtotei šioje didžiausioje pasaulio rinkoje. Priklausymas didelei rinkai ne tik sukuria prielaidas ekonomikai augti, bet ir kelia didelius reikalavimus įmonių veiklai. Šiuo metų verslo steigimas Lietuvoje – viena iš priemonių, įgalinančių, pasinaudoti bendrosios rinkos teikiamomis galimybėmis.
Kiekvienos įmonės, dirbančios rinkos ekonomikos sąlygomis, veiklos efektyvumas priklauso nuo pasirinktų rinkodaros strategijų. Kuo efektyvesne įmonės rinkodara, tuo didesnio pelno galima tikėtis. Pelno siekis yra kiekvieno verslininko vienas iš svarbiausių įmonės veiklos tikslų. Todėl prieš steigiant įmonę yra tikslinga kruopščiai įvertinti veiklą per tam tikrą laikotarpį. Tokiu būdų, verslininkas galėtu išvengti nuostolių, bei pakoreguoti įmonės veiklą, įvertinus situaciją. Taigi šiame darbe ir siekiama sukurti įmonės rinkodaros veiklos planavimą. Taip sumažinsime verslo riziką ir išvengsime neigiamų pasekmių.
Pasirinkta įmonė yra uždaroji akcinė bendrovė "Dalijanas".
Šio darbo tikslas yra sudaryti UAB "Dalijanas" rinkodaros veiklos planą.
Tikslui pasiekti numatyti tokie uždaviniai:
1. Išanalizuoti mokslinę literatūrą rinkodaros veiklos planavimo klausimais.
2. Išnagrinėti UAB "Dalijanas" veiklos kryptis, misiją ir tikslus.
3. Įvertinti UAB "Dalijanas" verslo perspektyvas (SSGG).
4. Nustatyti UAB "Dalijanas" Lietuvos rinką, tikslinę rinką ir rinkodaros strategiją.
5. Nustatyti vartotojų elgesio faktorius turinčius įtakos įmonės prekių pirkimui.
6. Parinkti rinkodaros komplekso elementus tikslinei rinkai.
Šio tyrimo objektas yra UAB "Dalijanas" rinkodaros veikla. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-11-30
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
Dydis53.36 KB
AutoriusTaniuxsa
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasUžuotienė
Švietimo institucijaVilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ
FakultetasVilniaus skyrius
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones rinkodaros planas vyrisku kostiumu siuvimas UAB Dalijanas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 25 puslapiai 
  • Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ / 3 Klasė/kursas
  • Užuotienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą