Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Vartojimo paskolų rinkos tyrimas: AB "Swedbank"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vartojimo paskolų rinkos tyrimas: AB "Swedbank"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223
Aprašymas

AB "Hansa Bankas" vartojimo paskolų rinkos tyrimas. Įvadas. Teorinė dalis. "Hansabanko" charakteristika. Vartojimo paskola. Analitinė dalis: tyrimas. Segmentavimas pagal amžių. Segmentavimas pagal šeimyninę padėtį. Segmentavimas pagal pajamas. Išvados. Priedas (Anketa).

Ištrauka

Lietuvos ekonomikos augimo tempas pasireiškia visose gyvenimo srityse, tai yra didėja gyventojų poreikiai daugiau pirkti, investuoti.
Šiuolaikinėje visuomenėje vis daugiau žmonių naudojasi bankų teikiamomis paslaugomis, nes bankas - tai saugi vieta laikyti pinigus, investuoti savo santaupas ir tuo pačiu uždirbti dar daugiau lėšų. Iš sukauptų investicijų bankas teikia paskolas savo klientams, todėl bankas turi elgtis protingai su šiais pinigais. Tai indėliai, kuriuos reiks grąžinti klientams jiems pareikalavus. Būtent dėl šios priežasties vadybininkų atsakomybė yra labai didelė, nes teikiant paskolas reikia peržvelgti daugybę aspektų, susijusių su kreditais: kur pinigai bus panaudoti, ar skolininkas galės laikų grąžinti paskolą su priskaičiuotomis palūkanomis. Todėl reikia išsiaiškinti klientų, imančių paskolą, finansinę padėtį, pastovias pajamas, taip pat klientų mokomumą bei disponavimą pinigais praeityje, kaip ir kur jis juos panaudodavo. Jeigu visos šios sąlygos yra patenkinamos, bankas suteiks klientui paskolą.
Gerėjant finansinei padėčiai vis daugiau gyventojų naudojasi bankų teikiamais ilgalaikiais ir trumpalaikiais kreditais. Bankas, matydamas ypatingai didėjančią paklausą, stengiasi pritraukti kuo daugiau klientų, siūlydamas jiems įvairias akcijas, priimtinas palūkanas, išsimokėjimo sąlygas.
Darbo tikslas – atlikus rinkos tyrimą, išsiaiškinti Vilniaus miesto gyventojų nuomonę apie HANSA BANKO teikiama vartojimo paskolą ir pasiūlyti sprendimą kaip tą padėtį pagerinti.
Darbo problema – nepakankamas informacijos kiekis apie HANSA BANKO teikiamas paskolas.
Darbo tikslas bus siekiamas šiais uždaviniais :
▪ išnagrinėti vartojamąją paskolą;
▪ atlikti anketinę apklausą;
▪ išsiaiškinti ar apklaustieji naudojosi vartojimo paskolą;
▪ išsiaiškinti tarp kurių respondentų populiari vartojimo paskola;
▪ išsiaiškinti kokios priežastys lėmė apklaustųjų apsisprendimą imti ar neimti paskolą.
Tyrimo objektas – HANSA BANKO siūlomas vartojimo paskolos produktas.
Tyrimo metodas – tiesioginė apklausa klausimyno pagalba. Buvo apklausta 60 respondentų Vilniaus mieste, kuriuos tiesiogiai apklausėme anketos būdu.
Išsami ir tiksli rinkodaros analizė nukreips banko veiklą teisinga kryptimi. Nuo rinkodaros analizės taip pat priklausys tolesni į ateitį numatyti banko tikslai. Tinkamai vykdant rinkodaros politiką bankas gali užsitikrinti veiklos efektyvumą ir pelningumą ilgam laikui. Tai nulemia rinkodaros analizės svarbą banko veikloje. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-12-16
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai3
Dydis97.86 KB
Autoriusleno4ka
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasSteiblienė
Švietimo institucijaVilniaus kolegija
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vartojimo paskolu rinkos tyrimas AB Swedbank [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Vilniaus kolegija / 3 Klasė/kursas
  • Steiblienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą