Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą

  
 
 
123456789101112131415161718
Aprašymas

Įžanga. Darbas skirtas paskaitai "Strateginis marketingo valdymas". Marketingas kitų verslo veiklų fone. Marketingo atskaitomybės nustatymas. Verslo vertė. Pridėtinės vertės vartotojui kūrimas. Vartotojo gautos naudos ir išlaidų santykis. Suvokiama vertė. Marketingas valdo suvokiamą vertę. Sąnaudų orientacija. Išskabtavimas – Hollowing – out efektas. Kainos mažinimas. Orientavimasis į vertę. Orientacija į pridėtinę vertę vartotojui. Strateginės temos. Planavimas ir komunikacija. Pridėtinė vertė vartotojui ir ekonominė plėtra. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2009-12-28
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis15 puslapių 
Literatūros šaltiniai2 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis35.76 KB
AutoriusModestas
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas6
Mokytojas/DėstytojasR Virvilaitė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Finansines veiklos stiprinimas per pridetines vertes vartotojui kurima [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 15 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 6 Klasė/kursas
  • R Virvilaitė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą