Šperos.lt > Rinkodara > Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą

Finansinės veiklos stiprinimas per pridėtinės vertės vartotojui kūrimą

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.6
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įžanga. Darbas skirtas paskaitai "Strateginis marketingo valdymas". Marketingas kitų verslo veiklų fone. Marketingo atskaitomybės nustatymas. Verslo vertė. Pridėtinės vertės vartotojui kūrimas. Vartotojo gautos naudos ir išlaidų santykis. Suvokiama vertė. Marketingas valdo suvokiamą vertę. Sąnaudų orientacija. Išskabtavimas – Hollowing – out efektas. Kainos mažinimas. Orientavimasis į vertę. Orientacija į pridėtinę vertę vartotojui. Strateginės temos. Planavimas ir komunikacija. Pridėtinė vertė vartotojui ir ekonominė plėtra. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Referatai
Kategorija:
Apimtis:

15 psl.

Lygis:

6 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Kauno Technologijos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 35.76 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą