Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos organizavimas konkurencinėse paslaugų įmonėse
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos organizavimas konkurencinėse paslaugų įmonėse

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Teorinė dalis. Reklamos samprata. Prekės ženklas. Prekės ženklo samprata ir funkcijos. Prekės identifikavimas. Reklamos esmė, paskirtis, funkcijos. Reklamos esmė. Reklamos paskirtis. Reklamos tikslai. Reklamos rūšys. Reklamos poveikio etapai. Marketingas: efektyvios reklamos planavimas. Reklama ir marketingas. Reklama ir prekė. Reklama ir kaina. Reklama ir paskirstymas. Reklama ir rėmimas. Reklamos skleidimo priemonės. Praktinė dalis. Vartotojų nuomonė apie PILDYK ir EŽIO išankstinio mokėjimo kortelių reklamos organizavimą. Apklausos analizė. Siūlomų akcijų analizė. Išvados. Priedas (4).

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-01-11
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai10
Dydis62.39 KB
AutoriusAiste
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2007 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasL. Juozaitienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word REKLAMOS ORGANIZAVIMAS KONKURENCINESE PASLAUGU IMONESE [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 19 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • L. Juozaitienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą