Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo planas: S.Vaiginio IĮ degalinė
   
   
   
naudingas +1 / nenaudingas -1

Marketingo planas: S.Vaiginio IĮ degalinė

  
 
 
12345678910111213141516171819202122
Aprašymas

Įvadas. Marketingo planavimas ir organizavimas S. Vaiginio IĮ. S. Vaiginio IĮ pristatymas. Vidinės aplinkos analizė. Išorinės aplinkos analizė. S. Vaiginio IĮ SSGG analizė. S. Vaiginio IĮ marketingo tikslai ir strategija. Vartotojų segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas. S. Vaiginio IĮ degalinės darbo organizavimas, aprūpinimas reikalingais ištekliais. Pardavimai. Kainodara. Paskirstymas. Rėmimas. Išvados. Priedai (2).

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-01-18
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis20 puslapių 
Literatūros šaltiniai7
Dydis38.35 KB
Autoriuslina
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2010 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasLina Zarakovskienė
Švietimo institucijaUtenos regioninis profesinio mokymo centras
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo planas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 20 puslapių 
  • Utenos regioninis profesinio mokymo centras / 2 Klasė/kursas
  • Lina Zarakovskienė
  • 2010 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą