Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Prekės pateikimo vartotojui kelio parinkimo vertinimas: sporto aprangos gamintoja AB "Audimas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Prekės pateikimo vartotojui kelio parinkimo vertinimas: sporto aprangos gamintoja AB "Audimas"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Tikslas – remiantis teorinėmis žiniomis, atlikti AB "Audimas" prekės pateikimo vartotojui organizavimo tyrimą ir numatyti jo tobulinimo galimybes. Teoriniai prekių pateikimo aspektai. Pateikimo esmė. Pateikimo kanalai. Sprendimų dėl prekės pateikimo kanalų pasirinkimas. AB "Audimas" prekės pateikimo vartotojui kelio analizė. AB "Audimas" pristatymas. AB "Audimas" pateikimo organizavimo apibūdinimas. AB "Audimas" pateikimo efektyvumo vertinimas. Išvados ir pasiūlymai.

Ištrauka

Darbo pasidalijimu pagrįstame rinkos ūkyje prekių pateikimas yra būtina ūkinė veikla, susiejanti prekių gamybą su jų vartojimu. Pateikimo turinį sudaro visuma veiksmų, kuriais tam tikra prekė iš gamintojo tiesiogiai ar per tarpininkus perduodama galutiniam vartotojui. Šis perdavimas turi prekių mainų, vykstančių tarp ūkio subjektų ir paprastai pasireiškiančių kaip pirkimo-pardavimo operacijos, pobūdį.
Temos aktualumas. Pastaruoju metu, kai ypač svarbų vaidmenį pasaulio ekonomikoje užima globalizacijos procesai, ir vis daugiau bendrovių skverbiasi į užsienio rinkas optimalaus prekės pateikimo vartotojui kelio parinkimo klausimas tampa vis aktualesnis, nes atstumai tarp gamintojo ir vartotojo tampa vis didesni, o prekė pereina vis didesnį tarpininkų skaičių, kol galiausiai patenka pas vartotoją.
Darbo tikslas – remiantis teorinėmis žiniomis, atlikti AB "Audimas" prekės pateikimo vartotojui organizavimo tyrimą ir numatyti jo tobulinimo galimybes.
Siekiant tikslo buvo iškelti tokie uždaviniai:
1. Apibūdinti pateikimo esmę;
2. Išnagrinėti pateikimo kanalo sampratą ir paskirtį;
3. Įvertinti sprendimų dėl pateikimo kanalų ir strategijų galimybes;
4. Išanalizuoti AB "Audimas" pateikimo organizavimą;
5. Įvertinti įmonės paskirstymo tobulinimo galimybes.
Rašant darbą buvo naudojami tokie metodai: mokslinės literatūros analizė; anketinė apklausa.
Darbe atlikto tyrimo objektas – AB "Audimas" prekės pateikimo vartotojui kelias.
Darbo struktūra. Darbas susideda iš 2 pagrindinių dalių. Darbo pradžioje, remiantis įvairių autorių mintimis, atliekama teorinė pateikimo temos analizė. Čia analizuojama pateikimo samprata, vertinamos jo funkcijos, nagrinėjami sprendimai dėl pateikimo kanalų. Antroje darbo dalyje atliekama praktinė analizuojamos temos analizė. Čia remianti AB "Audimas" veiklos ypatumais apbūdinamas prekių pateikimo vartotojui kelias. Siekiant įvertinti įmonės pasirinkto kelio vartotojui efektyvumą atliekama anketinė įmonės klientų apklausa. Analizuojant apklausos rezultatus pavyko sudaryti nuomonę dėl įmonės pateikimo organizavimo ir nustatyti jo tobulinimo galimybes. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-01-26
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis23 puslapiai 
Literatūros šaltiniai14 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis106.88 KB
AutoriusJOANA
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasDoc. J. Mačerinskas
Švietimo institucijaVilniaus Universitetas
FakultetasEkonomikos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Prekes pateikimo vartotojui kelio parinkimo vertinimas sporto aprangos gamintoja AB Audimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 23 puslapiai 
  • Vilniaus Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Doc. J. Mačerinskas
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą