Įmonės rinkodaros tyrimas: UAB "Kooperacijos aruodai"Anotacija. Įvadas. Darbo tikslas – išanalizuoti įmonės verslo aplinką, atlikti vartotojų nuomonės tyrimą ir parengti rinkodaros planą. Rinkodaros aplinkos elementai. Rinkos tyrimas, jos parametrai bei perspektyvų analizė. Tikslinės rinkos segmentavimas bei galimos rinkodaros strategijos. Rinkodaros komplekso elementai, jų naudojamos strategijos. Rinkodaros plano dalys. Pardavimų prognozavimas. UAB "Kooperacijos aruodai" rinkodaros plano parengimas. Įmonės veikla. Įmonės misija. Įmonės vizija. Įmonės tikslai. Verslo aplinkos analizė. Stiprybių, silpnybių, galimybių, grėsmių analizė (SSGG). Vartotojų nuomonės tyrimas. Rinkodaros komplekso pritaikymas tikslinei rinkai. Išvados. Priedai (15 psl.) Įmonės veiklos centre yra vartotojas. Jo poreikiams patenkinti yra skiriamos įmonės pastangos, kurios įgyvendinamos remiantis tam tikrais sprendimais ir veiksmais. Jie yra susiję su vartotojui parduodama preke, jos kaina ir kokybe. Paslaugų sfera yra viena perspektyviausių ir sparčiai besiplėtojančių sferų. Darbo objektas - UAB "Kooperacijos aruodai" rinkodaros plano parengimas. Darbo tikslas – išanalizuoti įmonės verslo aplinką, atlikti vartotojų nuomonės tyrimą ir parengti rinkodaros planą. Darbo uždaviniai: 1. Išanalizuoti mokslinę literatūrą ir pateikti svarbiausius teorinius teiginius ir sprendimus analizuojama tema. 2. Apibrėžti įmonės misiją, viziją ir tikslus. 3. Atlikti įmonės verslo aplinkos analizę, atlikti SSGG analizę ir perspektyvų tyrimą. 4. Atlikti vartotojų apklausą. 5. Atlikti įmonės produkcijos ir paslaugų vartotojų segmentavimą, apibrėžti įmonės tikslinę rinką. 6. Parengti rinkodaros planą. Darbe naudojami metodai – tai mokslinės literatūros analizė, aprašomasis metodas naudojamas siekiant aprašyti esamą įmonės situaciją. Įmonės verslo mikro ir makro analizė, anketinė apklausa.
Rinkodaros aplinka – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos rinkodaros sprendimams. Rinkodaros aplinką sudaro mikroaplinka ir makroaplinka. Makroaplinka – tai visuma jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės rinkodaros sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai negali daryti įtakos. Iš rinkodaros makroaplinkos išskiriami keli elementai, kurie savo ruožtu taip pat yra tam tikros aplinkos. Tai: 1. ekonominė aplinka; 2. socialinė ir kultūrinė aplinka; 3. politinė ir teisinė aplinka; 4. mokslinė ir technologinė aplinka; 5. gamtinė aplinka; Makroaplinka turi didelį poveikį mikroaplinkai ... Failo pavadinimas | Imones rinkodaros tyrimas UAB Kooperacijos aruodai [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbai- Kursiniai darbai
- 31 puslapis
 - Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ / 4 Klasė/kursas
- B. Alborovienė
- 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |