Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Įmonės rinkodaros tyrimas: UAB "Kooperacijos aruodai"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Įmonės rinkodaros tyrimas: UAB "Kooperacijos aruodai"

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Aprašymas

Anotacija. Įvadas. Darbo tikslas – išanalizuoti įmonės verslo aplinką, atlikti vartotojų nuomonės tyrimą ir parengti rinkodaros planą. Rinkodaros aplinkos elementai. Rinkos tyrimas, jos parametrai bei perspektyvų analizė. Tikslinės rinkos segmentavimas bei galimos rinkodaros strategijos. Rinkodaros komplekso elementai, jų naudojamos strategijos. Rinkodaros plano dalys. Pardavimų prognozavimas. UAB "Kooperacijos aruodai" rinkodaros plano parengimas. Įmonės veikla. Įmonės misija. Įmonės vizija. Įmonės tikslai. Verslo aplinkos analizė. Stiprybių, silpnybių, galimybių, grėsmių analizė (SSGG). Vartotojų nuomonės tyrimas. Rinkodaros komplekso pritaikymas tikslinei rinkai. Išvados. Priedai (15 psl.)

Ištrauka

Įmonės veiklos centre yra vartotojas. Jo poreikiams patenkinti yra skiriamos įmonės pastangos, kurios įgyvendinamos remiantis tam tikrais sprendimais ir veiksmais. Jie yra susiję su vartotojui parduodama preke, jos kaina ir kokybe.
Paslaugų sfera yra viena perspektyviausių ir sparčiai besiplėtojančių sferų.
Darbo objektas - UAB "Kooperacijos aruodai" rinkodaros plano parengimas.
Darbo tikslas – išanalizuoti įmonės verslo aplinką, atlikti vartotojų nuomonės tyrimą ir parengti rinkodaros planą.
Darbo uždaviniai:
1. Išanalizuoti mokslinę literatūrą ir pateikti svarbiausius teorinius teiginius ir sprendimus analizuojama tema.
2. Apibrėžti įmonės misiją, viziją ir tikslus.
3. Atlikti įmonės verslo aplinkos analizę, atlikti SSGG analizę ir perspektyvų tyrimą.
4. Atlikti vartotojų apklausą.
5. Atlikti įmonės produkcijos ir paslaugų vartotojų segmentavimą, apibrėžti įmonės tikslinę rinką.
6. Parengti rinkodaros planą.
Darbe naudojami metodai – tai mokslinės literatūros analizė, aprašomasis metodas naudojamas siekiant aprašyti esamą įmonės situaciją. Įmonės verslo mikro ir makro analizė, anketinė apklausa.

Rinkodaros aplinka – tai visuma už įmonės ribų veikiančių jėgų, darančių tiesioginę ir netiesioginę įtaką įmonės veiklai, jos rinkodaros sprendimams. Rinkodaros aplinką sudaro mikroaplinka ir makroaplinka.
Makroaplinka – tai visuma jėgų, kurios tam tikroje teritorijoje veikia įmonės rinkodaros sprendimus ir kurioms ji tiesiogiai negali daryti įtakos.
Iš rinkodaros makroaplinkos išskiriami keli elementai, kurie savo ruožtu taip pat yra tam tikros aplinkos. Tai:
1. ekonominė aplinka;
2. socialinė ir kultūrinė aplinka;
3. politinė ir teisinė aplinka;
4. mokslinė ir technologinė aplinka;
5. gamtinė aplinka;
Makroaplinka turi didelį poveikį mikroaplinkai ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-02-03
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis31 puslapis 
Literatūros šaltiniai3 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis69.65 KB
Autoriusjjj
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2007 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasB. Alborovienė
Švietimo institucijaVilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ
FakultetasKauno skyrius
Failo pavadinimasMicrosoft Word Imones rinkodaros tyrimas UAB Kooperacijos aruodai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 31 puslapis 
  • Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ / 4 Klasė/kursas
  • B. Alborovienė
  • 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą