Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkodaros tyrimas: MP3 grotuvų paklausa
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Rinkodaros tyrimas: MP3 grotuvų paklausa

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Tyrimo: tikslas - nustatyti ar tai paklausus produktas Lietuvoje; uždavinys – atlikti MP3 grotuvų statistinę analizę; metodai - atlikti kokybinį ir kiekybinį tyrimą; tyrimo eiga - tyrimas vyko 2008 lapkričio mėnesį. Kiekybinis tyrimas. Tyrimo įvadinė dalis. Praktinė dalis. Pirmasis tiriamas požymis yra lytis. Antrasis tiriamas požymis yra gimimo metai. Trečiasis nagrinėjamas požymis yra pajamos. Ketvirtas požymis yra išsilavinimas. Pirsono X2 suderinamumo kriterijus. Spirmeno (spearman) koreliacijos koeficientas. Amžiaus kriterijus dviems nepriklausomoms imtims. Kokybinis tyrimas. Įvadinė dalis. Praktinė dalis. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-02-22
DalykasRinkodaros tyrimas
KategorijaRinkodara
TipasTyrimai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis89.67 KB
AutoriusAna
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2008 m
Klasė/kursas8
Mokytojas/DėstytojasTatjana Bilevičienė
Švietimo institucijaMykolo Romerio Universitetas
FakultetasEkonomikos ir finansų valdymo fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Rinkodaros tyrimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 25 puslapiai 
  • Mykolo Romerio Universitetas / 8 Klasė/kursas
  • Tatjana Bilevičienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą