Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Nuomonės tyrimas: kirpyklų teikiamų paslaugų įvertinimas Mažeikių mieste
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Nuomonės tyrimas: kirpyklų teikiamų paslaugų įvertinimas Mažeikių mieste

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930
Aprašymas

Įvadas. Paslaugos samprata teoriniu aspektu. Paslaugos esmė. Vartotojo elgseną lemiantys veiksniai. Segmentacija ir tikslinės rinkos parinkimas. Paslaugų kokybės prigimtis. Fizinės aplinkos samprata. Naudos kūrimo paslaugos teikimo procese koncepcija. Paslaugų marketingo komplekso aplinka. Mikroaplinka. Makroaplinka. Rėmimas. Mažeikių miesto gyventojų nuomonės apie kirpyklų teikiamas paslaugas tyrimo analizė. Vartotojo elgseną lemiantys veiksniai. Segmentacija ir tikslinės rinkos parinkimas. Paslaugų kokybės prigimtis. Paslaugų marketingo komplekso aplinka. Rėmimas. Išvados.

Ištrauka

Ekonominiu požiūriu paslauga yra apibrėžta veikla, kurią siūloma vartotojui pirkti, nes kiekviena veikla vertinama, atsižvelgiant į naudingumą, apibrėžtumą ir galimybę ją parduoti (realizuoti).
Paslaugos, kaip ir prekės, skirtos žmonių norams, jų reikmėms tenkinti, todėl paklūsta bendriesiems rinkos dėsniams ir turi savo gyvavimo ciklą. Paslaugomis besinaudojantys žmonės nori lanksčių ir nesudėtingų struktūrų. Tai įgalina nuolat atnaujinti, tobulinti teikiamas paslaugas ir ilgiau išsilaikyti rinkoje.
Taigi paslaugos, kaip ir prekės, parduodamos rinkoje. Jos tiek ekonominiu, tiek socialiniu, tiek psichologiniu, intelektiniu ar emociniu atžvilgiais teikia naudą. Orientuotos į tiesioginį ar netiesioginį vartotoją, tenkina jo trumpalaikes ar ilgalaikes reikmes, padeda pildyti tiek individų, tiek organizacijų norus, siekia pateisinti jų lūkesčius.
Darbo objektas: Mažeikių miesto gyv. nuomonės apie kirpyklų teikiamas paslaugas.
Tikslas: Įvertinti Mažeikių miesto vartotojų nuomonę dėl teikiamų kirpyklų paslaugų.
Uždaviniai:
Išanalizuoti teoriniu aspektu vartotojų elgseną lemiančius veiksnius, segmentaciją ir tikslinės rinkos paskirstymą, paslaugų kokybės prigimtį, paslaugų marketingo komplekso aplinka bei rėmimą.
Išanalizuoti vartotojų elgseną lemiančius veiksnius, segmentaciją ir tikslinės rinkos paskirstymą.
Įvertinti vartotojų nuomonę apie teikiamas kirpyklų paslaugas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-03-31
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis27 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis91.08 KB
Autoriusjurguska
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas1
Švietimo institucijaBezdonių vidurinė mokykla
Failo pavadinimasMicrosoft Word Nuomones tyrimas kirpyklu teikiamu paslaugu ivertinimas Mazeikiu mieste [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 27 puslapiai 
  • Bezdonių vidurinė mokykla / 1 Klasė/kursas
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą