Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Strateginio marketingo formavimo ypatumai: gyvenamųjų namų, komercinės paskirties objektų statyba UAB "Perlas"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Strateginio marketingo formavimo ypatumai: gyvenamųjų namų, komercinės paskirties objektų statyba UAB "Perlas"

  
 
 
1234567891011121314151617
Aprašymas

Pagrindinės sąvokos ir terminai. Įvadas. Darbo tikslas – atskleisti strateginį marketingo formavimą UAB "Perlas". Strateginio marketingo formavimo ypatumai. strateginio marketingo formavimo sąvokų analizė. Strateginio marketingo planavimo proceso planavimo etapai. Strateginių tikslų nustatymas. Perspektyvų tyrimas. Marketingo komplekso elementų funkcinės strategijos. UAB "Perlas" strateginis marketingo formavimas. įmonės UAB "Perlas" veikla. Įmonės UAB "Perlas" misija. Įmonės UAB "Perlas" tikslai. UAB "Perlas" perspektyvų tyrimas. UAB "Perlas" marketingo tikslai. UAB "Perlas" marketingo strategija. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-03-02
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis14 puslapių 
Literatūros šaltiniai10 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis28.87 KB
AutoriusJulita
Viso autoriaus darbų20 darbų
Metai2008 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasPakalnienė
Švietimo institucijaUtenos kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Strateginio marketingo formavimo ypatumai [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 14 puslapių 
  • Utenos kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Pakalnienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą