Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo strategija skirta eksportui
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo strategija skirta eksportui

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – išnagrinėti įvairias marketingo strategijas, pasiūlyti tinkamą strategiją eksportui. Marketingas pagal pirminius šaltinius. Tarptautinis marketingas. Rinkos segmentavimas. Tikslinės rinkos segmentavimas. Marketingo strategija. Tarptautinės marketingo strategijos rengimas. Marketingo strategija pagal tiksline rinka. Pozicionavimo marketingo strategijos. Marketingo strategija pagal marketingo komplekso elementus. Tarptautinio marketingo strategijos skirtingu autorių palyginimas. Sintezė.

Ištrauka

Dabar, kasdieniniame gyvenime, marketingas yra naudojamas labai dažnai, bet dažniausiai suprantamas kaip verslo įmonių veiklos būdas. Bet marketingą naudoja ne vien tik verslo įmonės ir organizacijos, bet taip pat pasitelkia ir visuomeninės, politinės, valstybės valdymo ar net religinės organizacijos bei institucijos. Šiandien kiekvienas žmogus dalyvauja marketinge ir patiria jo poveikį kaip prekių ir paslaugų pirkėjas bei vartotojas ar visuomeninio gyvenimo dalyvis. Dėl to marketingo žinios naudingos ir reikalingos ne tik tiems, kurie jį vykdo, bet ir tiems, kurie patiria jo poveikį.
Marketingas nagrinėjamas ne tik plačiąją tiek ir siaurąją prasmėmis. Plačiąją prasmę marketingas tai socialinis - valdymo procesas, kurios pagalba tiek pavieni, tiek grupės žmonių kurdami ir keisdamiesi produktais gauna tai, ko jiems reikia. Siaurąja prasme marketingas taip pat apibūdinamas labai įvairiai, jo samprata taikytina organizacijoms.
Nors marketingo panaudojimo ribos ir galimybės labai plačios, tačiau labiausiai jis paplito verslo srityje, o ypač verslo įmonių veikloje. Tačiau norint plėtoti gerą veiklą, Lietuvos įmonės turi susieti savo verslą su užsienių rinka, taigi čia ir atsiranda tarptautinis marketingas. Šiandien atskirų šalių, įmonių ir žmonių gyvenimas, jų veikla bei pažanga priklauso nuo dalyvavimo tarptautinėse rinkose. Įmonių apsirūpinimas gamybos priemonėmis, technologijomis, valdymo ir veiklos organizavimo žiniomis bei jų pagamintų prekių pardavimas beveik visada daugeliu saitų yra susietas su tarptautinėmis rinkomis, tarptautiniu marketingu.
Kadangi tarptautinis marketingas remiasi bendraisiais marketingo principais, todėl pirmiausia reikia susipažinti su klasikinio marketingo teoriniais pagrindais.
Darbo tikslas – išnagrinėti įvairias marketingo strategijas, pasiūlyti tinkamą strategiją eksportui.
Darbo aktualumas – Ekonomiškai išsivysčiusių valstybių su palyginti nedidele vidaus rinka ūkio analizė rodo, jog efektyviausias būdas užtikrinti stabilų ekonomikos augimą yra užsienio prekybos plėtra, nes būtent eksporto apimtis jose sudaro bendrojo vidaus produkto (BVP) didžiumą. Tinkama marketingo strategija tai būdas išvystyti eksportą.
Darbo uždaviniai:
išnagrinėti literatūrą ir atlikti tarptautinio marketingo teorijos analizę;
atlikti įvairių marketingo strategijos modelių palyginamąją analizę;
pateikti eksporto marketingo strategijos modelį.
Darbo objektas – eksporto plėtojimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-03-03
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis19 puslapių 
Literatūros šaltiniai19 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis42.97 KB
Autoriusoksano4ka
Viso autoriaus darbų2 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasE. Chlivickas
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo strategija skirta eksportui [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 19 puslapių 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • E. Chlivickas
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą