Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Inovacijų valdymas tarptautinėje rinkoje
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Inovacijų valdymas tarptautinėje rinkoje

  
 
 
12345678910111213141516171819202122232425262728293031323334
Aprašymas

Įvadas. Inovacijų ir inovacijų valdymo sąvokų apibūdinimas. Inovacijų sąvokos apibūdinimas. Inovacijų valdymo sąvokos apibūdinimas. Inovacijų klasifikavimas ir įvairovė. Inovacijų valdymo modeliai. Klasikiniai inovacijų valdymo modeliai. Progresyvūs inovacijų valdymo modeliai. Veiksniai, lemiantys inovacinės veiklos valdymo vystymą. IT inovacijų valdymas. IT (informacinių technologijų) sektoriaus apibrėžimas. IT inovacijų tarptautinės tendencijos. IT inovacijų Lietuvoje plėtros tendencijos. IBM inovacijų valdymas tarptautinėje rinkoje. IBM veiklos aspektai. IBM inovacijų valdymas tarptautinėje rinkoje. Išvados.

Ištrauka

Laikas, kuriame mes gyvename – staigių ir neišvengiamų permainų laikas. Šiandieninė spartėjanti technologinė ir socialinė pažanga, diktuoja įmonėms ir organizacijoms tokias sąlygas, kuriose, tam kad nelikti už progreso ir rinko ribų, jos privalo nuolat evoliucionuoti. Vykstančios kaitos visuomenėje yra tiek globalinės, kad vien tik paprastu darbo reorganizavimu sudėtinga toliau veikti. Tam, kad atitikti šiuolaikinėms normoms ir įtakoms, organizacijos turi sudominti potencialius klientus naujais produktais ar paslaugomis.
Šiuolaikinėmis rinkos sąlygomis inovacijos vis labiau išreiškia ekonominio vystymo dinamiką ir kokybę. Svarbia konkurencingumo sąlyga šalių, veiklos šakų ir organizacijų, susijusių su inovacijų vystymu ir gamyba, tampa efektyvus inovacijų valdymas vietinėje, bei tarptautinėje rinkose. Inovacijų valdymas nukreiptas priimant tokius sprendimus, kurie užtikrintų konkurencingos produkcijos kūrimą, siekiant efektyvių inovacinės veiklos rezultatų. Inovacinės veiklos plėtojimas ir aktyvinimas įgalina įvairiapusiškai modernizuoti gamybos bei paslaugų teikimo struktūras, tobulinti kuriamus produktus bei naudojamas technologijas, didinti jų tarptautinį konkurencingumą, kuris yra vienas svarbiausių šalies ekonomikos plėtros veiksnių (Jakubavičius A.// Vartai į Europos inovacijų rinką // Mokslas ir technika.- Vilnius: Epaisas, 2001, 10.- P 28-29).
Šiandieniniam verslui inovacijos yra ypatingai svarbios dėl keleto priežasčių.. Šiais laikais apie naujas tendencijas, idėjas ir produktus vartotojai sužino greičiau negu bet kada anksčiau dėl sparčios pasaulinių rinkų liberalizacijos ir žymiai tobulesnių transporto ir komunikavimo priemonių. Mokslo ir technikos pažanga taip pat suteikia įmonėms daug galimybių savo konkurenciniam pranašumui įtvirtinti. Poreikis inovacijoms didėja ir dėl vis griežtėjančių aplinkos apsaugos reikalavimų. Inovacinės veiklos plėtojimas ir aktyvinimas įgalina įvairiapusiškai modernizuoti gamybos bei paslaugų teikimo struktūras, tobulinti kuriamus produktus bei naudojamas technologijas, didinti jų tarptautinį konkurencingumą, kuris yra vienas svarbiausių šalies ekonomikos plėtros veiksnių.
Inovacinės veiklos valdymas, pagrindiniai trikdžiai ir problemos verslo organizacijose tyrinėjamos seniai. Centrinė inovacijų valdymo ašis yra netradicinės verslo organizacijos, kuriose vyksta mokslo ir aukštųjų technologijų plėtojimas, kuriose yra modernios technologijos ir moderni įmonių valdymo sistema, kuriose aukštas įvairių sričių taikomųjų mokslinių tyrimų potencialas (pažymėtinos biotechnologijos, elektronikos, lazerių, mechanikos, informatikos sritys), kurios naudoja daugelį fundamentalių technologijų – informacines, mechanines, chemines, radioaktyvasias, elektronines, lazerines, biologines technologijas, nes jose yra kur taikyti inovacines technologijas, kurios gamina pasaulio rinkoje konkurencingus aukštųjų technologijų gaminius ir teikia mokslui imlias paslaugas. Daugelyje darbų naudojami tyrimo metodai – mokslinės literatūros analizė, sintezė, palyginimas ir asmeninių tyrimų išvados, remiamasi empyrinio tyrimo metodologija, kiekybiniu tyrimu – specialiai paruoštu klausimynu (anketavimu). Tačiau tokiu būdu gaunama informacija paviršutiniška, neišsami. Todėl norėdami plačiau ir išsamiau išsiaiškinti inovacijų valdymo tarptautinėje rinkoje reikalingumą, pagrindinius trikdžius ir problemas, šiame darbe naudosime kokybinį tyrimo metodą. Svarbu pabrėžti, kad kokybiniams tyrimams nekeliami matematiškai matuojamo statistinio patikimumo reikalavimai, nes tokiais tyrimais siekiama išsiaiškinti nuomones ir nuostatas tiriamu klausimu, kreipiamas dėmesys į turinio analizę. Naudojant kokybinį tyrimą ne tirk svarbu, kiek respondentų apklausta, svarbiausia, ką jie pasakė, vertinamas jų požiūris, nuomonė. Tyrimo metodo – kokybinio tyrimo pasirinkimas šiame darbe padės išsamiau ir giliau pažvelgti inovacinės veiklos valdymo poreikius, problemas ir pagrindinius trikdžius tarptautinėje rinkoje, kuriuos sudėtinga išsiaiškinti naudojant kiekybinio tyrimo metodą - anketavimą, bei naudojantis vien mokslinės literatūros analize.
Darbo objektas: inovacijų valdymas tarptautinėje rinkoje.
Darbo tikslas. Išsiaiškinti inovacijų bei inovacijų valdymo reikalingumą, pagrindinius trikdžius ir problemas, su kuriomis susiduriama tarptautinėje rinkoje .
Uždaviniai:
1. Apibūdinti pagrindines inovacijų ir inovacijų valdymo sąvokas.
2. Atskleisti inovacijų valdymo poreikį tarptautinėje rinkoje.
3. Išanalizuoti veiksnius, lemiančius inovacijas tarptautinėje rinkoje.
4. Išanalizuoti IT inovacijų valdymą tarptautinėje rinkoje.
Tyrimo metodas:
1. Inovacinio valdymo nagrinėjimas mokslinėje literatūroje: mokslinės literatūros analizė, sintezė, palyginimas ir asmeninių tyrimų išvados, empyrinio tyrimo metodologija
2. Kokybinio tyrimo metodo pasirinkimas. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-03-30
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis31 puslapis 
Literatūros šaltiniai16 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis170.88 KB
Autoriusilona
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasChristauskas
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Inovaciju valdymas tarptautineje rinkoje [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 31 puslapis 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Christauskas
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą