Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimas: automobilių priežiūros paslaugos
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Marketingo tyrimas: automobilių priežiūros paslaugos

  
 
 
12345678
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas – apžvelgti, literatūros šaltiniuose pateiktus, marketingo tyrimų teorinius aspektus bei atlikti įmonės marketingo tyrimą. Marketingo tyrimų teoriniai aspektai. Marketingo tyrimų samprata ir reikšmė. Marketingo tyrimų kilmė. Marketingo tyrimų panaudojimas. Marketingo tyrimo reikalavimai. Marketingo tyrimo tipai. Tyrimo plano sudarymas. Antrinių duomenų rinkimas.Pirminių duomenų rinkimas. Įmonės marketingo tyrimas. Tyrimo objekto aprašymas ir marketingo tyrimo. problemos formulavimas. Tyrimo tipo parinkimas. Duomenų rinkimo metodo bei formos parinkimas. Atrankos būdo parinkimas ir imties dydžio nustatymas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Hipotezių tikrinimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedas (anketa).

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-03-25
DalykasRinkodaros tyrimas
KategorijaRinkodara
TipasTyrimai
Apimtis12 puslapių 
Literatūros šaltiniai3
Dydis68.41 KB
Autoriusilona
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasChreptavičienė
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word MANO MARKETINGO TYRIMAS [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 12 puslapių 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Chreptavičienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą