Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Reklamos poveikis vartotojui: televizijos reklama
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Reklamos poveikis vartotojui: televizijos reklama

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526
Aprašymas

Įvadas. Reklama. Reklamos poveikis vartotojui. Reklamos suvokimo dėsningumas. Televizijos reklama ir jos poveikis vartotojui. Televizijos reklamos poveikis šeimai.Televizijos reklamos poveikis motirims. Televizijos reklamos poveikis vyrui.Televizjos reklamos poveikis vaikui. Televizijos reklamos pranašumai ir trūkumai. Reklamos poveikio vartotojams analizė. Išvados. Priedas (1 psl.).

Ištrauka

Reklama nuolat supa mus ir įtakoja priimant vieną ar kitą sprendimą. Reklama daro įtaką vartotojui, nori jis to ar ne, patinka tai ar ne. Gera reklama pasibeldžia į slapčiausias žmogaus sielos kerteles ir anksčiau ar vėliau "priverčia" nusipirkti reklamuojamą prekę. Didžiausią informacijos kiekį žmogus gauna regėjimo dėka (90%). Vaizdinė informacija geriausiai tinka perduoti žmogui, nes vaizdo suvokimui žmonės sunaudoja mažiausiai energijos. Būtent dėl to šitame darbe teorinėje dalyje bus nagrinėjimą būtent televizijos reklama ir jos poveikis šeimai, moteriai, vyrui ir vaikui.

Reklamos apibūdinimas gana sudėtingas. Nagrinėdami jos sąvoką, randame susipynusius ekonomikos, sociologijos, psichologijos ir estetikos klausimus. Reklamą galima apibrėžti kaip trumpą, emocingai nuspalvintą informaciją, nukreiptą į potencialius pirkėjus, norint juos paskatinti atlikti įvairius veiksmus, susijusius su prekių ar paslaugų įsigijimu. Reklama realizuojama remiantis reklamos teikėjo, vartotojo ir visos visuomenės tarpusavio interesais. Ji padeda vartotojui išsirinkti prekę, suteikia kryptingą poveikį atskiriems pirkėjams ir platiems vartotojų sluoksniams. Reklama taip pat padeda formuotis interesams, papročiams, požiūriams, įveikti klaidas ir prietarus, tarnauja kultūriniam, politiniam, moraliniam ir estetiniam žmonių auklėjimui. Ji susijusi su visuomenės nuomonės formavimu, todėl norint efektyviai naudotis reklama, būtina žinoti ne tik jos funkcionavimo mechanizmą šiuolaikinėje ekonomikoje, bet ir prigimtį. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-04-07
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis24 puslapiai 
Literatūros šaltiniai5
Dydis437.52 KB
AutoriusIngusik
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasDoc. A. Vyskupaitis
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasTransporto inžinerijos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Reklamos poveikis vartotojui televizijos reklama [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 24 puslapiai 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • Doc. A. Vyskupaitis
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą