Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Verslo įmonės marketinginės veiklos analizė: medienos perdirbimas

  
 
 
123456789101112131415161718192021
Aprašymas

Santrauka. Įvadas. Darbo tikslas – išanalizuoti X įmonės marketingo veiklą bei padaryti išvadas. Bendra įmonės apžvalga. Marketingas: teorinis aspektas. Rinkotyra. Marketingo kompleksas. Prekė. Kainodara. Reklama. Marketingo logistika. Išvados.

Ištrauka

Apie marketingą mums dera nutuokti ir kaip vartotojams, kaip piliečiams. Mums dažnai kas nors bando ką nors parduoti, ir todėl privalome mokėti atpažinti naudojamus prekybos metodus. Nusimanydami apie marketingą, galėtume protingiau elgtis ką nors įsigydami, nesvarbu ką – dantų pastą, šaldytą viščiuką, nešiojamą kompiuterį ar automobilį.
(Marketingo valdymas. p. 3)
Mano nuomonė, kasdien marketingas tampa vis svarbesnis verslo pasaulyje, kadangi konkurencija didėja, o pardavėjas (gamintojas) nori pritraukti pirkėją. Tad šioje srityje reikia taikyti įvairius marketingo sprendimus, kaip padaryti parduodamą prekę prieinamesnę klientui.
Todėl ir nusprendžiau išanalizuoti įmonės marketingą, kokie sprendimai daro teigiamą poveikį įmonei, duoda pelno.
Darbo tikslas – išanalizuoti X įmonės marketingo veiklą bei padaryti išvadas.
Darbo uždaviniai:
a) pateiktį bendrą istorinę X įmonės apžvalgą;
b) pateikti teorinę medžiagą tiriamąjai daliai;
c) bendrai aptarti X įmonės užimamą padėti rinkoje;
d) išanalizuoti įmonės veiklą visuose keturiuose marketingo komplekso elementuose;
e) apibendrinti visą analizę ir padaryti išvadas;
Tyrimo objektas – marketingo komplekso elementų veikla X įmonėje.
Tyrimo metodai:
a) Mokslinės literatūros analizė;
b) Įmonių dokumentų, atskleidžiančių veiklos rezultatus, analizė;
c) Statistiniai ir grafiniai duomenų analizės būdai.

Įmonė dirba nuo 1995 metų, veikla susijusi su medienos perdirbimu, statybinių bei pramoninių ruošinių bei pusgaminių paruošimu. Per ganėtinai trumpą jei palyginti su vakarų įmonių veiklos istorijos laikotarpiu, įmonė turėjo iš primityvios organizacinės valdymo sistemos, žemo mechanizavimo ir technologijų lygio, žemo išdirbio ir kitų prastų gamybinių rodyklių išeiti į normalų šiuolaikinės įmonės lygį, kad galėtų konkuruoti su solidžią gamybinę ir organizacinę patirtį, stiprias gamybines bazes turinčiomis užsienio įmonėmis. Teko iš planinės ekonomikos pereiti į laisvos rinkos dėsnių sistemą, iš naujo persiorientuoti, kiekvienam individualiai pabaigti skaudžius verslo pradžios universitetus, savo finansiniais pakilimais ir nuosmukiais patirti mikro, makro ir kitus ekonominius dėsnius. Ši analizuojama įmonė praėjo visus etapus, ieškojo, klydo, mokėsi , stengėsi išgyventi ir dirbti toliau. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-04-13
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis18 puslapių 
Literatūros šaltiniai4 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis264.92 KB
AutoriusEmilisM
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasLiongina Juozaitienė
Švietimo institucijaŠiaulių Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Verslo imones marketingines veiklos analize medienos perdirbimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 18 puslapių 
  • Šiaulių Universitetas / 1 Klasė/kursas
  • Liongina Juozaitienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą