Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingas (65)
   
   
   
-2
naudingas 0 / nenaudingas -2

Marketingas (65)

  
 
 
1234567
Aprašymas

Prekė. Prekės lygmenys. Prekės asortimentas. Prekės grupė. Prekių klasifikavimas. Vartojimo prekių klasifikavimas. Gamybinių prekių klasifikavimas. Asortimento plėtra. Naujos prekės kūrimo etapai. Prekės gyvavimo ciklai. Įvedimo stadijoje naudojamos marketingo strategijos. Augimo stadijoje naudojamos marketingo strategijos. Brandos stadijoje naudojamos marketingo strategijos. Prekių identifikavimo strategijos. Prekės identifikavimo samprata. Diskriminacinės kainos. Valstybės reguliavimas. Kainų strategijos. Kainų nustatymo variantai. Reklama. Asmeninis pardavimas, jo privalumai ir trūkumai. Pardavimo skatinimas. Ryšių su visuomene funkcijos. Paskirstymo kanalo formavimo priežastys. Prekių paskirstymo strategijos. Prekyba.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-04-12
DalykasRinkodaros špera
KategorijaRinkodara
TipasŠperos
Apimtis8 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis21.2 KB
AutoriusIngrida
Viso autoriaus darbų18 darbų
Metai2006 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasM. Pauliukas
Švietimo institucijaPanevėžio kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingas (65) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Šperos
  • 8 puslapiai 
  • Panevėžio kolegija / 2 Klasė/kursas
  • M. Pauliukas
  • 2006 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą