Šperos.lt > Rinkodara > Marketingo tyrimas: elektronikos parduotuvių tinklas UAB "Avitelos prekyba"

Marketingo tyrimas: elektronikos parduotuvių tinklas UAB "Avitelos prekyba"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
UAB "Avitelos prekyba" marketingo tyrimas. Darbo tikslas yra išnagrinėti įmonės makro- ir mikroaplinkas. Darbo tikslas yra atlikti savo pasirinktos organizacijos marketingo tyrimą. Šiam tikslui pasiekti yra keliami šie uždaviniai: apžvelgti verslo aplinką; padaryti rinkos tyrimą; ištirti pardavimų veiklą; išnagrinėti prekes; atlikti rėmimo veiklos tyrimą. UAB "Avitelos prekyba" rinkos segmentavimas. Išvada. UAB "Avitelos prekyba" vartotojo elgsena ir pozicionavimas. Vartotojo elgsenos tyrimas. Išvados. UAB "Avitelos prekyba" kainodara. Išvados. UAB "Avitelos prekyba" prekių/paslaugų pateikimo ir paskirstymo modelis. UAB "Avitelos prekyba" prekių/paslaugų rėmimo komplekso formavimas.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Namų darbai
Kategorija:
Apimtis:

16 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 33.36 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą