Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimas: elektronikos parduotuvių tinklas UAB "Avitelos prekyba"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimas: elektronikos parduotuvių tinklas UAB "Avitelos prekyba"

  
 
 
12345678910111213141516
Aprašymas

UAB "Avitelos prekyba" marketingo tyrimas. Darbo tikslas yra išnagrinėti įmonės makro- ir mikroaplinkas. Darbo tikslas yra atlikti savo pasirinktos organizacijos marketingo tyrimą. Šiam tikslui pasiekti yra keliami šie uždaviniai: apžvelgti verslo aplinką; padaryti rinkos tyrimą; ištirti pardavimų veiklą; išnagrinėti prekes; atlikti rėmimo veiklos tyrimą. UAB "Avitelos prekyba" rinkos segmentavimas. Išvada. UAB "Avitelos prekyba" vartotojo elgsena ir pozicionavimas. Vartotojo elgsenos tyrimas. Išvados. UAB "Avitelos prekyba" kainodara. Išvados. UAB "Avitelos prekyba" prekių/paslaugų pateikimo ir paskirstymo modelis. UAB "Avitelos prekyba" prekių/paslaugų rėmimo komplekso formavimas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-05-03
DalykasRinkodaros namų darbas
KategorijaRinkodara
TipasNamų darbai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai0
Dydis33.36 KB
AutoriusAgnija
Viso autoriaus darbų5 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/Dėstytojasasist. J. Tamošaitis
Švietimo institucijaKlaipėdos Universitetas
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo tyrimas elektronikos parduotuviu tinklas UAB Avitelos prekyba [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Namų darbai
  • 16 puslapių 
  • Klaipėdos Universitetas / 2 Klasė/kursas
  • asist. J. Tamošaitis
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą