Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkodaros plano kūrimas: viešbutis "Sutema"
   
   
   
-1
naudingas 0 / nenaudingas -1

Rinkodaros plano kūrimas: viešbutis "Sutema"

  
 
 
1234567891011121314151617181920212223242526272829303132333435
Aprašymas

Įvadas. Darbo tikslas remiantis turimomis žiniomis, informaciniais šaltiniais ir literatūra parengti rinkodaros planą viešbučio "Sutema" įkūrimui. Tyrimo objekto ir informacinių šaltinių apžvalga. UAB "Sutema" viešbučio esamos situacijos. analizė. Organizacijos analizė. Organizacijos pozicijos apžvalga. Numatomos paslaugos. Viešbučio valdymas ir organizacinė struktūra. Rinkodaros programos analizė. Paslaugų produkto analizė. Paslaugų kainos analizė. Paslaugų rėmimo analizė. Paslaugų pateikimo analizė. Žmonės. Fizinis akivaizdumas. Procesai. Rinkodaros aplinkų analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Rinkos tyrimas. Paslaugų vartotojo segmentacija ir tikslinės rinkos parinkimas. Paslaugų produkto pozicionavimas. Konkurencinė analizė. Vidinio marketingo analizė. Organizacijos SSGG analizė marketingo požiūriu. Strateginiai rinkodaros sprendimai. Perspektyvų analizė. Pelno (nuostolių) prognozė. Strategijų parinkimas. Išvados.

Ištrauka

Temos problematika ir aktualumas. Marketingo tyrėjai susiduria su vis kitokia ir nuolat besikeičiančia situacija rinkoje. Klasikinio marketingo teorija, kurios pagrindą sudaro marketingo komplekso akcentavimas, o pagrindinis tikslas – įtikinti vartotoją pirkti prekę, yra keičiama naujomis, į santykių su vartotojais kūrimą ir palaikymą orientuotomis marketingo koncepcijomis. Spartėjantys globalizacijos procesai ir nuolat kintanti rinkos aplinka, jos kintamieji, didėjantys ir išrankesni vartotojų poreikiai skatina naujų marketingo koncepcijų atsiradimą.
Objektas – Rinkos padėtis Palangos mieste ir įmonės teikiančios apgyvendinimo paslaugas.
Mano darbo tikslas remiantis turimomis žiniomis, informaciniais šaltiniais ir literatūra parengti rinkodaros planą viešbučio "Sutema" įkūrimui.
Siekiant įgyvendinti šį tikslą nurodysiu tokius pagrindinius darbo uždavinius:
• Nustatyti busimo viešbučio tikslus, uždavinius, misiją ir viziją;
• Parengti rinkodaros programos analizę
• Išanalizuoti išorinius ir vidinius įmonės veiksnius;
• Atlikti rinkos tyrimą;
• Išnagrinėti strateginius rinkodaros sprendimus.
Darbo metodai – paskaitų metu įgytų marketingo žinių panaudojimas, literatūros analizė ir loginis mąstymas.
Šiandieninėje verslo literatūroje vis daugiau kalbama apie paslaugų marketingą, kadangi paslaugų sfera yra viena perspektyviausių, sparčiai besiplėtojančių ūkio sferų. Tokią tendenciją nulėmė daugelis priežasčių. Paslauga yra specifinė prekė, nors ir turi daugelį paprastos prekės požymių. Ji nėra pirmo būtinumo prekė – poreikių tenkinimo piramidėje yra aukštesniame lygmenyje nei maistas, būstas ar drabužiai. Kadangi turizmo paslaugų poreikis Lietuvoje vis didėja, tai ir paskatino mane pradėti savo verslą susijusį su mano specialybe.
Teorinė darbo dalis man padės mano tikslus įgyvendinti praktiškai. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-05-05
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis33 puslapiai 
Literatūros šaltiniai11 (šaltiniai yra cituojami)
Dydis147.05 KB
AutoriusAkvile
Viso autoriaus darbų3 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasLekt. R. Kinderis
Švietimo institucijaKlaipėdos valstybinė kolegija
FakultetasSocialinių mokslų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Rinkodaros plano kurimas viesbutis Sutema [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 33 puslapiai 
  • Klaipėdos valstybinė kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Lekt. R. Kinderis
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
-1
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą