Šperos.lt > Rinkodara > Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje UAB "Tez tour"

Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje UAB "Tez tour"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.9
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Tyrimo tikslas: išanalizuoti naujo produkto įvedimo į rinką UAB "Tez tour" rinkodaros internete galimybes. Naujas produktas. Turizmo produktas Lietuvoje. Turizmo produkto rėmimas ir reklama internete Reklama internete. UAB "Tez tour" naujo produkto: vestuvių užsienyje įvedimo į rinką rinkodaros internete galimybių tyrimas. UAB "Tez tour" veikla ir užimama padėtis rinkoje. UAB "Tez tour" makroaplinkos analizė. UAB "Tez tour" mikroaplinkos analizė. Rinkos tyrimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Tyrimai
Kategorija:
Apimtis:

25 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla

Failo tipas:

Microsoft Word 76.19 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą