Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje UAB "Tez tour"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Naujo produkto įvedimas į rinką. Rinkodaros internete galimybių tyrimas: vestuvės užsienyje UAB "Tez tour"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627
Aprašymas

Įvadas. Tyrimo tikslas: išanalizuoti naujo produkto įvedimo į rinką UAB "Tez tour" rinkodaros internete galimybes. Naujas produktas. Turizmo produktas Lietuvoje. Turizmo produkto rėmimas ir reklama internete Reklama internete. UAB "Tez tour" naujo produkto: vestuvių užsienyje įvedimo į rinką rinkodaros internete galimybių tyrimas. UAB "Tez tour" veikla ir užimama padėtis rinkoje. UAB "Tez tour" makroaplinkos analizė. UAB "Tez tour" mikroaplinkos analizė. Rinkos tyrimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-05-07
DalykasRinkodaros tyrimas
KategorijaRinkodara
TipasTyrimai
Apimtis25 puslapiai 
Literatūros šaltiniai10
Dydis76.19 KB
Autoriuslinutis999
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/Dėstytojasdoc.V. Davidavičienė
Švietimo institucijaTarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla
FakultetasVadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word  Naujo produkto vestuviu uzsienyje ivedimo i rinka rinkodaros [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 25 puslapiai 
  • Tarptautinė teisės ir verslo aukštoji mokykla / 4 Klasė/kursas
  • doc.V. Davidavičienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą