Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Marketingo tyrimas: odontologijos įmonė "Processus"
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Marketingo tyrimas: odontologijos įmonė "Processus"

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Įvadas. Situacijos analizė. Įmonės "Processus" aprašymas. Marketingo veikla. Išoriniai aplinkos veiksniai. Vidiniai aplinkos veiksniai. Problemos identifikavimas. Tyrimo tikslai, uždaviniai ir hipotezių formulavimas. Tyrimo tipo ir duomenų rinkimo metodo parinkimas. Tyrimo instrumento sudarymas. Atrankos ir imties procedūrų nustatymai. Duomenų rinkimas bei duomenų analizės būdai. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos. Priedai (Anketa).

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-05-26
DalykasRinkodaros referatas
KategorijaRinkodara
TipasReferatai
Apimtis22 puslapiai 
Literatūros šaltiniai6
Dydis164.68 KB
AutoriusNeringa
Viso autoriaus darbų1 darbas
Metai2009 m
Klasė/kursas3
Mokytojas/DėstytojasTomas Palaima
Švietimo institucijaKauno Technologijos Universitetas
FakultetasEkonomikos ir vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Marketingo tyrimas odontologijos imone Processus [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Referatai
  • 22 puslapiai 
  • Kauno Technologijos Universitetas / 3 Klasė/kursas
  • Tomas Palaima
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą