Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkodara (16)
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Rinkodara (16)

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536
Aprašymas

Rinkodaros (marketingo) samprata. Rinkodaros tikslai, uždaviniai ir funkcijos. Rinkodaros koncepcijos. Gamybos orientacija. Prekės orientacija.Pardavimo orientacija. Rinkodaros orientacija. Socialinio - etinio marketingo orientacija. Verslo orientacijų ryšys ir skirtumai. Rinkodaros tipai. Rinkodaros programa. Rinkodaros aplinka. Konkurencijos samprata ir svarba. Rinkos samprata. Rinkos klasifikavimas. Rinkos segmentavimas. Prekės samprata. Prekių klasifikavimas. Prekės gyvavimo ciklas. Prekių asortimentas. Kaina. Kainos samprata. Kainų politika. Kainos nustatymas. Pateikimas. Rėmimas. Rėmimo samprata. Reklama. Pardavimų skatinimas. Populiarinimas. Asmeniškas pardavimas.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-06-11
DalykasRinkodaros konspektas
KategorijaRinkodara
TipasKonspektai
Apimtis35 puslapiai 
Literatūros šaltiniai0
Dydis91.99 KB
AutoriusVardas
Viso autoriaus darbų7 darbai
Metai2008 m
Klasė/kursas1
Mokytojas/DėstytojasAldona Miniukienė
Švietimo institucijaPanevėžio kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Rinkodara (16) [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Konspektai
  • 35 puslapiai 
  • Panevėžio kolegija / 1 Klasė/kursas
  • Aldona Miniukienė
  • 2008 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą