Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją
   
   
   
naudingas 0 / nenaudingas 0

Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampaniją

  
 
 
123456789101112131415161718192021222324
Aprašymas

Socialinio marketingo kursinis projektas. Įvadas. Teorinė dalis. Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektų rengimo metodika. Praktinė dalis. Grožio ir sveikatos centro įkūrimas Kėdainiuose. Projekto įgyvendinimo vieta.Projekto įgyvendinimo laikas. Projekto santrauka. Projekto aktualumas, tikslai ir uždaviniai. Projekto veiklos ir vadybos aprašymas. Laukiami projekto rezultatai ir pasekmės. Projekto tęstinumas. Projekto partneriai. Savivaldybės parama. Projekto įgyvendinimo sąmata. Teorinė dalis. Reklamos sąvoka. Reklamos funkcijos. Reklamos rūšys. Praktinė dalis. Marketingo elemento reklamos organizavimas įgyvendinant projektą. Išvados.

Ištrauka

Vykstant šalies ūkio restruktūrizacijai, tarp atskirų šalies regionų vis didėja nedarbo skirtumai (jo lygis tarp kai kurių regioninių darbo biržų administruojamų teritorijų skiriasi daugiau kaip 1,5 karto). Lygiagrečiai su nedarbu, šiose teritorijose auga ir kitos socialinės problemos, nustumdamos gyventojus (ypač atskiras socialines grupes) į skurdą bei socialinę izoliaciją. Išeities paieškos reikalauja kompleksinių įvairių institucijų bei vietinės bendruomenės sprendimų, ir ypač tokių, kurie vystytų visuomenės solidarumą su valstybės socialine ekonomine politika.
2001 m. Lietuvos darbo birža pradėjo vykdyti "Vietinių užimtumo iniciatyvų skatinimo ir įgyvendinimo programą". Šalyje plėtojama vietinių užimtumo iniciatyvų skatinimo sistema - nauja gyventojų užimtumo didinimo priemonė, netradicinis darbo rinkos instrumentas, tiesiogiai remiantis naujų darbo vietų kūrimą žemiausiame (ūkio subjektų) lygmenyje, betarpiškai vystantis vietinės bendruomenės socialinę ekonominę raidą bei realiai ją konsoliduojantis. Įgyvendinant projektus, didėja bendruomenės narių užimtumas, plėtojama vietinė vystomų verslų infrastruktūra.
VUI programos tikslas - sutelkti vietos bendruomenės socialinių ekonominių partnerių pastangas kurti darbo vietas, siekiant kartu spręsti su dideliu nedarbu susijusias socialines ekonomines problemas.
Šiame kursiniame darbe aš ir pateiksiu VUI projektų rengimo metodiką, naudojantis ja sukursiu projektą. Taip pat aprašysiu marketingo elemento reklamos organizavimą įgyvendinant šį projektą.
Taigi mano darbo tikslas parašyti projektą, skirtą grožio ir sveikatos centrui įsteigti, kurio pagrindinis tikslas būtų sukurti naują Kėdainių rajono bendruomenei reikalingą paslaugą ir tuo pačiu sumažinti nedarbo lygį pasiūlant perspektyvų ir ilagalaikį užimtumą darbo biržoje įregistruotiems asmenims bei gauti valstybės paramą. ...

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-08-27
DalykasRinkodaros kursinis darbas
KategorijaRinkodara
TipasKursiniai darbai
Apimtis21 puslapis 
Literatūros šaltiniai5
Dydis50.81 KB
AutoriusIrma
Viso autoriaus darbų6 darbai
Metai2005 m
Klasė/kursas4
Mokytojas/DėstytojasA. Kabaila
Švietimo institucijaVilniaus Gedimino Technikos Universitetas
FakultetasVerslo vadybos fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Vietines uzimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklamine kampanija [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Kursiniai darbai
  • 21 puslapis 
  • Vilniaus Gedimino Technikos Universitetas / 4 Klasė/kursas
  • A. Kabaila
  • 2005 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
0
0
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą