Šperos.lt > Rinkodara > Rinkodaros plano kūrimas: viešbutis UAB "BEATS"

Rinkodaros plano kūrimas: viešbutis UAB "BEATS"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
10.0
  (
2
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Darbo tikslas – parengti UAB "BEATS" rinkodaros planą. Tyrimo objekto ir informacinių šaltinių apžvalga. UAB "BEATS" įmonės esamos situacijos analizė. Rinkodaros programos analizė. Paslaugų produkto analizė. Paslaugų kainos analizė. Paslaugų rėmimo analizė. Paslaugų pateikimo (skirstymo) analizė. Žmonės. Fizinis akivaizdumas. Procesai. Rinkodaros aplinkų analizė. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Pagrindiai viešbučio "BEATS" konkurentai. Rinkos tyrimas. Paslaugų vartotojo segmentacija ir tikslinės rinkos parinkimas. Paslaugų produkto pozicionavimas. Konkurencinė analizė. Vidinio marketingo analizė. Viešbučio "BEATS" SSGG analizė rinkodaros požiūriu. STRATEGINIAI RINKODAROS SPRENDIMAI. Perspektyvų analizė (priemonių planas). Pelno (nuostolių) prognozė (rinkodaros plano). Kontrolė (marketingo plano įgyvendinimo kontrolė). Strategijų parinkimas. Išvados ir pasiūlymai.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

33 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Klaipėdos valstybinė kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 177.91 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą