Marketingo rėmimo priemonės: UAB "Lizėja"Įvadas. Darbo tikslas – įvertinti rėmimo priemones UAB "Lizėja" vartotojų požiūriu. Marketingo rėmimo samprata. Marketingo komunikacija. Rėmimo kompleksas. Rėmimo priemonės marketinge. Rėmimo procesas įmonėje UAB "Lizėja". UAB "Lizėja" veiklos pristatymas. Įmonės rėmimo veiksmai. Tyrimo metodologija. Tyrimo projekto rengimas. Atrankos modelio pasirinkimas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė. Šiame etape tikrinamos anketos. Išvadų ir ataskaitų rengimas. Apklausos rezultatų analizė. Išvados ir siūlymai. Santrauka. Priedas (Anketa). Vartotojas dažniau nuperka prekę, jeigu turi pakankamai žinių apie jos paskirtį, kainą, pateikimo vietą ir laiką. Tam ir panaudojamas marketingo elementas - prekių pardavimų rėmimas. Ilgą laiką pramonės įmonės galėjo diktuoti savo sąlygas prekybos įmonėms, daugiau ar mažiau ignoruoti šių įmonių interesus ir be didesnių pastangų pasiekti, kad jos vykdytų gamintojų marketingo strategijas. Tačiau XX amžiaus antroje pusėje situacija ėmė keistis. Dėl padidėjusios konkurencijos prekyboje pagreitinus susijungimo procesams, rinkoje labai išaugo prekybos įmonių galia ir paskirstymo sferoje – jų vaidmuo. Susikūrė galingos prekybos įmonių sistemos, kurios ėmė pačios kurti ir įgyvendinti savas marketingo strategijas. Šiais laikais kiekviena prekybos įmonė, siekdama bendrauti su vartotojais, turi įvairiais būdais išsakyti savo verslo filosofiją, strategiją, ir siekius. Vienas iš svarbiausių instrumentų, marketingo instrumentų, užtikrinančių įmonės sėkmę rinkoje veiksmingas rėmimas. Darbo objektas – rėmimo priemonės.
Šio darbo tikslas – įvertinti rėmimo priemones UAB "Lizėja" vartotojų požiūriu.
Darbo uždaviniai:
1) Apibūdinti rėmimo kompleksą, remiantis moksliniais šaltiniais. 2) Pristatyti UAB "Lizėja" naudojamus rėmimo komplekso elementus. 3) Atlikti UAB "Lizėja" vartotojų nuomonės tyrimo analizę apie įmonės naudojamus rėmimo komplekso elementus. 4) Pagal išanalizuotą medžiagą ir gautus tyrimo rezultatus pateikti išvadas bei pasiūlymus, kaip efektyviau formuoti UAB "Lizėja" rėmimo komplekso elementus.
Darbo metodai : Mokslinės literatūros analizė. Įmonės dokumentacijos analizė; Apklausa.
Šiame kursineme darbe pademonstruotos šios profesinės kompetencijos: 1. Įmonės kūrimas. 1.1. Gebėti įvertinti verslo aplinką ir savo galimybes (žr. 2.1, 2.2, 2.4 poskyrį). 1.2. Gebėti suprasti verslą kaip sistemą (žr. 1.3 poskyrį). 2. Rinkos tyrimas. 2.1. Mokėti naudotis informaciniais šaltiniais (žr. "Literatūra" skyrių). 2.2. Gebėti analizuoti, susisteminti ir vertinti tyrimų duomenis (žr. 2.3, 2.4 poskyrį). 2.3. Gebėti priimti sprendimus (žr. 2.4 poskyrį, "Išvados ir siūlymai" skyrių). 3. Įmonės veiklos planavimas. 3.1. Gebėti įvertinti esamą įmonės (padalinio) veiklą (žr. 2.1, 2.2 poskyrį). 3.2. Mokėti parengti įmonės (padalinio) veiklos vystymo strategiją ir taktiką (žr. 2.2, 2.4 poskyrį). 7. Verslo plėtra. 7.1. Gebėti valdyti pokyčius (žr. 2.2 poskyrį). 7.2. Žinoti tarptautinės rinkos ypatumus (žr. 2.2 skirsnį). 8. Prekybos vadyba. 8.1. Gebėti įvertinti prekybos įmonės aplinką (žr. 1.3, 2.2 poskyrį). 8.2. Gebėti organizuoti prekybos įmonės veiklą (žr. 2.1 poskyrį, 2.2 skirsnį). 8.5. Žinoti tarptautinės prekybos ypatumus (žr. 2.1poskyrį). ... Failo pavadinimas | Marketingo remimo priemones UAB Lizeja [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbai- Kursiniai darbai
- 48 puslapiai
 - Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ / 3 Klasė/kursas
- Saulevičienė
- 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |