Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Kalėdinių nuolaidų įtakos vartotojams tyrimas
   
   
   
-1
naudingas +1 / nenaudingas -2

Kalėdinių nuolaidų įtakos vartotojams tyrimas

  
 
 
12345678910111213141516171819
Aprašymas

Marketingo tyrimų projekto rengimo grafikas. Įvadas. Darbo tikslas: Išsiaiškinti ar kalėdinės nuolaidos daro įtaką vartotojams. Marketingo tyrimų sąvokų analizė. Marketingo tyrimų proceso analizė. Marketingo proceso etapai pagal V. Dikčių. Marketingo tyrimų proceso etapai pagal V. Pranulį. Problemos apibrėžimas. Problemos sprendimai. Kalėdinių nuolaidų įtakos vartotojams tyrimo analizė. Išvados.

Rašto darbo duomenys
Tinklalapyje paskelbta2010-11-09
DalykasRinkodaros tyrimas
KategorijaRinkodara
TipasTyrimai
Apimtis16 puslapių 
Literatūros šaltiniai8
Dydis156.99 KB
AutoriusJolita
Viso autoriaus darbų4 darbai
Metai2009 m
Klasė/kursas2
Mokytojas/DėstytojasAksomitienė
Švietimo institucijaUtenos kolegija
FakultetasVerslo ir technologijų fakultetas
Failo pavadinimasMicrosoft Word Kalediniu nuolaidu itakos vartotojams tyrimas [speros.lt].doc
 

Panašūs darbai

Komentarai

Komentuoti

 

 
[El. paštas nebus skelbiamas]

 
 
  • Tyrimai
  • 16 puslapių 
  • Utenos kolegija / 2 Klasė/kursas
  • Aksomitienė
  • 2009 m
Ar šis darbas buvo naudingas?
Taip
Ne
+1
-2
Pasidalink su draugais
Pranešk apie klaidą