Šperos.lt > Rinkodara > Kalėdinių nuolaidų įtakos vartotojams tyrimas

Kalėdinių nuolaidų įtakos vartotojams tyrimas

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
4
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Marketingo tyrimų projekto rengimo grafikas. Įvadas. Darbo tikslas: Išsiaiškinti ar kalėdinės nuolaidos daro įtaką vartotojams. Marketingo tyrimų sąvokų analizė. Marketingo tyrimų proceso analizė. Marketingo proceso etapai pagal V. Dikčių. Marketingo tyrimų proceso etapai pagal V. Pranulį. Problemos apibrėžimas. Problemos sprendimai. Kalėdinių nuolaidų įtakos vartotojams tyrimo analizė. Išvados.
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Tyrimai
Kategorija:
Apimtis:

16 psl.

Lygis:

2 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Utenos kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 156.99 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą