Pradžia> Rinkodara> Rinkodaros veiklos planavimas: mėsos perdirbimo įmonė UAB "Biovela" Rinkodaros veiklos planavimas: mėsos perdirbimo įmonė UAB "Biovela"Įvadas. Darbo tikslas: remiantis Lietuvos bei užsienio šalių autorių moksline literatūra paaiškinti kas yra rinkodaros planavimas ir kokie jo pagrindiniai etapai. Ištirti UAB "Biovela" veiklą, išanalizuoti UAB "Biovela" rinkodaros veiklos plano pagrindines sudedamasias dalis. Rinkodaros strateginis planavimas. Įmonės tikslai ir misija. Rinkodaros situacija. Rinkodaros aplinka. Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas. Perspektyvų tyrimas. Tikslai ir veiksniai. Rinkodaros strategija. Rinkodaros planas. Kontrolė ir vykdymas. Įmonės "Biovela" rinkodaros veiklos plano rengimas. UAB "Biovela" veikla. Misija ir tikslai. Įmonės "Biovela" rinkodaros aplinkos analizė. Įmonės "Biovela" mikroaplinka. Įmonės makroaplinka. Įmonės "Biovela" rinka, jos tendencijos, tikslinė rinka. Įmonės "Biovela" perspektyvų tyrimas. Įmonės "Biovela" rinkodaros strategija. Įmonės "Biovela" prekių analizė. Įmonės "Biovela" kainų analizė. Įmonės "Biovela" prekių paskirstymo analizė. Įmonės "Biovela" prekių rėmimo analizė. Įmonės "Biovela" pardavimų prognozė. Įmonės "Biovela" biudžetas. Išvados. Pasiūlymai. Priedai (13 psl.). Darbo tema: "Biovelos" rinkodaros veiklos planavimas. Ši tema aktuali, nes be planavimo būtų sunku organizuoti įmonės veiklą. Planavimas organizacijoje – tai įmonės tikslų nustatymas ir priemonių tiems tikslams pasiekti parinkimas. Be plano vadovai nežino, kaip efektingai organizuoti žmones ir tvarkyti išteklius.
Darbo problema: Įmonės "Biovela" veiklos planavimas.
Darbo tikslas: 1. Remiantis Lietuvos bei užsienio šalių autorių moksline literatūra paaiškinti kas yra rinkodaros planavimas ir kokie jo pagrindiniai etapai. 2. Ištirti UAB "Biovela" veiklą, išanalizuoti UAB "Biovela" rinkodaros veiklos plano pagrindines sudedamasias dalis.
Darbo uždaviniai: 1. Paaiškinti kas yra rinkodaros planavimas, aptarti pagrindinius jo etapus: įmonės tikslus ir misija; rinkodaros situacija; rinkodaros aplinka; rinka; perspektyvų tyrimas; rinkodaros strategija; marketingo planas; kontrolė ir vykdymas. 2. Atlikti UAB "Biovela" praktinę verslo analizę. Aprašyti ir paaiškinti kaip įmonėje planuojama įmonės veikla Išanalizuoti UAB "Biovela" rinkodaros aplinką; įmonės rinką, jos tendencijas, tikslinę rinką; aptarti biudžetą ir pardavimų prognozę. 3. Atlikti UAB "Biovela" gaminių vartotojų elgsenos tyrimą. 4. Pateikti išvadas ir pasiūlymus.
Darbo tyrimo objektas: UAB "Biovela" gaminių vartotojai.
Darbo metodai: Lietuvos bei užsienio šalių autorių mokslinės literatūros analizė, internete pateikiama informacija (Ph. Kotler ir kt. "Rinkodaros principai",V. Pranulis ir kt "Marketingas", http://www.biovela.lt ir kt.). Taip pat atliekant tyrimą apklausa pagal iš anksto paruoštą anketą. ... Failo pavadinimas | Rinkodaros veiklos planavimas mesos perdirbimo imone UAB Biovela [speros.lt].doc |
---|
Panašūs darbai- Kursiniai darbai
- 39 puslapiai
 - Vilniaus kooperacijos kolegija, VšĮ / 3 Klasė/kursas
- lekt. J. Užuotienė
- 2007 m
Ar šis darbas buvo naudingas?Pasidalink su draugaisPranešk apie klaidą |