Šperos.lt > Rinkodara > Viešojo maitinimo paslaugų reklama ir jos vertinimas Lietuvoje

Viešojo maitinimo paslaugų reklama ir jos vertinimas Lietuvoje

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.4
  (
3
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Tikslas – ištirti kaip vertinama maitinimo paslaugų reklama Lietuvoje. Reklamos samprata. Reklamos tikslai ir jos funkcijos. Paslaugų reklama. Viešojo maitinimo paslaugų reklama. "Čili" restoranų tinklo ir Vičiūnų restoranų grupės paslaugų analizė. "Čili" restoranų tinklo paslaugų reklama. Vičiūnų restoranų grupės paslaugų reklama. Tyrimo metodai. "Čili" restoranų tinklo ir Vičiūnų restoranų grupės paslaugų reklamos tyrimas. Išvados. Summary. Priedas (Anketa).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Kursiniai darbai
Kategorija:
Apimtis:

33 psl.

Lygis:

4 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus Universitetas

Failo tipas:

Microsoft Word 178.67 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą