Šperos.lt > Rinkodara > Gyvybės draudimo bendrovės teikiamų paslaugų rinkos tyrimas: UAB "Bonum publicum"

Gyvybės draudimo bendrovės teikiamų paslaugų rinkos tyrimas: UAB "Bonum publicum"

www.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.ltwww.speros.lt
9.5
  (
1
atsiliepimai)
Atsisiųsti šį darbą
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
www.speros.lt
Aprašymas:
Įvadas. Tyrimo tikslas – nustatyti UAB "Bonumpublicum" teikiamų paslaugų įvairovę bei populiarumą. UAB "Bonumpublicum" gyvybės draudimo bendrovės teikiamų paslaugų vartojimo problemos atskleidimas. UAB "Bonumpublicum" gyvybės draudimo bendrovės teikiamų paslaugų vartojimo rinkos tyrimas. Respondentų pasiskirstymas į besinaudojančius gyvybės draudimo paslaugomis ir nesinaudojančius. Turinčių ir neturinčių draudimo sutartis respondentų pasiskirstymas į vyrus ir moteris. Apsidraudusių respondentų pasiskirstymas pagal amžių. Apsidraudusių ir neapsidraudusių respondentų pasiskirstymas pagal pajamas. Respondentų pasiskirstymas pagal šeimyninę padėtį. Respondentų pasiskirstymas pagal pasirinktą gyvybės draudimo bendrovę. Priežastys, kodėl nesudomino UAB "Bonumpublicum" gyvybės draudimo bendrovės paslaugos. Pasiskirstymas pagal priežastis, kodėl pasirinkta gyvybės draudimo bendrovė. Respondentų nuomonė apie gyvybės draudimo bendrovę, kurios paslaugomis naudojasi. Priežastys, kodėl respondentai nepatenkinti pasirinkta gyvybės draudimo bendrove. Respondentų pasiskirstymas pagal pasirinktą gyvybės draudimo paslaugą. Kitos gyvybės draudimo bendrovės pasirinkimo priežastys. Respondentų pasiskirstymas pagal kitos gyvybės draudimo bendrovės pasirinkimą Kainos aktualumas, renkantis gyvybės draudimo bendrovę. Tikimybė pereiti į kitą gyvybės draudimo bendrovę, pasiūlius mažesnes kainas. Respondentų pasiskirstymas pagal metus, kuriuos jie yra gyvybės draudimo bendrovių klientai. Neapsidraudusių respondentų neapsidraudimo priežastys. Neapsidraudusių respondentų nuomonė apie gyvybės draudimo paslaugas, jei jos būtų pigesnės. Išvados. Priedas (Anketa).
Rodyti daugiau
Darbo tipas:Tyrimai
Kategorija:
Apimtis:

19 psl.

Lygis:

3 klasė / kursas

Švietimo institucija:

Vilniaus kolegija

Failo tipas:

Microsoft Word 87.13 KB

Atrask reikiamos informacijos šiame darbe!Atsisiųsti šį darbą